سرخط خبرها :
پنجشنبه 23 شهریور 1396 / 11:16|کد خبر : 2118|گروه : سیاسی

پایان رفت و آمد یک استاندار/ زاهدی: در کردستان ساکن نبودم؛ ساکن قزوین می‌شویم!

پایان رفت و آمد یک استاندار/ زاهدی: در کردستان ساکن نبودم؛ ساکن قزوین می‌شویم!

عبدالمحمد زاهدی نزدیک به چهار سال استاندار کردستان بود و در این مدت هرگز با خانواده ساکن استان نشد؛ حالا که رئیس جمهور عنوان کرده «استاندار پروازی نمی‌تواند به مردم یک استان خدمت کند»، زاهدی بدون ارائه توضیحی درباره چرایی عدم سکونت در کردستان گفته «خانواده من با زندگی در قزوین مشکلی ندارند و ساکن قزوین می‌شویم».

به گزارش گولان سقز به نقل از تابناک، عبدالمحمد زاهدی که از آذرماه 92 به عنوان استاندار کردستان منصوب شد هرگز با خانواده ساکن استان نشد و بنابراین جزو استانداران پروازی به شمار می‌رفت.

 

حالا خبر آمده رئیس جمهور با نگاهی تیزبینانه متوجه مشکلات احتمالی مترتب بر موضوع عدم سکونت خانواده استانداران در استان محل خدمت استاندار شده و با اعلام اینکه «استاندار پروازی نمی‌تواند به مردم یک استان خدمت کند» حجت را بر نمایندگان عالی دولت در استان‌ها تمام کرده و تلویحاً به استانداران دستور داده با خانواده در استان محل خدمت ساکن شوند.

 

پس از این اعلام موضع رئیس جمهور، زاهدی در مقام استاندار قزوین با اشاره به اینکه استاندار پروازی نخواهد بود عنوان کرده «خانواده من با زندگی در قزوین مشکلی ندارند و ساکن قزوین می‌شویم».

 

استاندار قزوین با بیان این که در زمانی که استانداری کردستان را بر عهده داشت با خانواده در استان ساکن نبودم، افزوده: در 5 استانی که قبلاً استاندار ]و معاون استاندار[ بودم یعنی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیار و مرکزی خانواده خود را به استان‌ها برده بودم اما در زمان استانداری به کردستان رفت و آمد داشتم، ساکن نبودم».

 

وی در پایان اظهارات خود بار دیگر تأکید کرده: «خانواده مشکلی ندارند و ساکن قزوین می‌شویم».

 

درباره نزدیک به چهار سال استانداری «عبدالمحمد زاهدی» در کردستان و آنچه در این مدت بر سر کردستان آمده گفتنی‌های فراوانی هست که در فرصت‌ مناسب به آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان