سرخط خبرها :
یکشنبه 17 آبان 1394 / 10:38|کد خبر : 208|گروه : اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان:

50 درصد جمعیت کردستان بیمه تامین اجتماعی دارند/ سرمایه‌گذاری در لاستیک بارز و طلای سقز

50 درصد جمعیت کردستان بیمه تامین اجتماعی دارند/ سرمایه‌گذاری در لاستیک بارز و طلای سقز

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان گفت: بیش از 50 درصد جمعیت این استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش گولان سقز به نقل از فارس، فریدون خدابنده‌‌لو در هشتمین نشست شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: 700 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 500 هزار نفری استان زیرپوشش بیمه‌های تامین اجتماعی هستند.
 
وی در ادامه به برخی از اقدامات این سازمان در راستای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان اشاره کرد و گفت: تغییر ساختار نرم‌افزاری با بهره‌گیری از مهندسی روز از جمله اقدامات خوبی است که در این سازمان شکل گرفت و بستر خدمات‌رسانی هرچه بهتر را فراهم ساخت.
 
مدیرکل تامین اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: نرم‌افزارهای ویژه‌ای در شعبات مختلف تامین اجتماعی سطح استان در قالب سامانه‌های هوشمند راه‌اندازی شد.
 
وی گفت: با اجرای این برنامه، لیست‌های بیمه و پرداخت آن به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که موجب کاهش قابل توجه بار ترافیکی ناشی از حضور افراد و به ویژه کارفرمایان برای پرداخت لیست بیمه‌شدگان شده است.
 
خدابنده‌لو گفت: با این وجود، پرداخت حق بیمه مجموعه زیرپوشش کارفرمایان استان در کوتاه‌ترین زمان پرداخت می‌شود؛ راه‌اندازی این سامانه کاهش مراجعات 57 هزار نفر به شعبات سازمان در استان را موجب شده است.
 
مدیرکل تامین اجتماعی کردستان افزود: در حال حاضر 24 هزار کارگر ساختمانی و 23 هزار قالیباف بیمه‌شده در این سامانه نسبت به دریافت فیش و پرداخت حق بیمه خود اقدام می‌کنند.
 
خدابنده‌لو از ایجاد دو شعبه اقماری یاسوکند و سریش‌آباد در استان به عنوان یکی از حرکت‌های بسیار خوب سازمان در بحث ارتقای سطح خدمات‌رسانی تامین اجتماعی خبر داد که در یک سال گذشته فعال شده‌اند.
 
وی افزود: ایجاد شعبات اقماری در شهرستان‌ سروآباد و شهر صاحب سقز نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
مدیرکل تامین اجتماعی کردستان از آغاز اجرای سه پروژه ساختمانی تامین اجتماعی در دولت یازدهم خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسند.
 
خدابنده‌لو از کلنگ‌زنی ساختمان بیجار و شعبه یک سنندج در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد افتتاح این پروژه‌ها عامل خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به جامعه هدف سازمان شود.
 
وی در ادامه گفت: شرکت شستا راه کردستان را می‌شناسد و سرمایه‌گذاری‌هایی در استان طی سال‌های گذشته انجام داده که فاز نخست کارخانه لاستیک بارز با سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومان گواه این ادعا است.
 
مدیرکل تامین اجتماعی کردستان افزود: فاز دوم کارخانه لاستیک بارز کردستان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری شغل زیادی را در استان ایجاد می‌کند.
 
خدابنده‌لو در پایان خاطرنشان کرد: معدن طلای سقز از دیگر طرح‌هایی است که شرکت شستا در آن سرمایه‌گذاری کرده است.

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

تامین اجتماعیبیمهکردستانلاستیک بارزسقز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان