سرخط خبرها :
سه شنبه 7 شهریور 1396 / 12:18|کد خبر : 2079|گروه : سیاسی

از تودیع مدیر آموزش و پرورش سقز تا اعتراض معلمان این شهر

از تودیع مدیر آموزش و پرورش سقز تا اعتراض معلمان این شهر

کاش مدیران بالادستی به جای اینکه به این امور بپردازند به مسئولیت و کارهای محول شده خود می پرداختند، نه اینکه در فکر روزهای آتی برای لابی گری در زمینه ی ........باشند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، جلسه تودیع و معارفه معاونت مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان سقز روز گذشته با حضور مسئولان شهرستان در سالن جلسات 29 گولان فرمانداری سقز بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

 

فرماندار سقز در این مراسم از زحمات دوساله محمد برومند تقدیر و رحمان سیدیان به عنوان سرپرست این نهاد آموزشی و تربیتی منصوب شد.

ورمقانی خطاب به سرپرست آموزش و پرورش سقز اظهار داشت: جذب خیران مدرسه ساز، تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی، تعیین تکلیف لکه های آموزشی و دوری کردن از دسته بندی های سیاسی در دستور کار باشد.

 

جابه‌جایی‌ها از رخداد‌های مدیریتی است که اجرایی‌ شدن آن از اختیارت مدیران بالا‌دست در تغییر رویکرد‌ها، ترمیم ضعف‌ها، لزوم تحول و یا اجرای برنامه‌ها با چهره‌های مناسب انجام و بررسی فعالیت‌های مدیران سابق و معرفی مدیران جدید در این راستا تعریف می‌شود

 

کاش مدیران بالادستی به جای اینکه به  این امور بپردازند به مسئولیت و کارهای محول شده خود می پرداختند، نه اینکه در فکر روزهای آتی برای لابی گری در زمینه ی ........باشند.

 

 امیدوارم قبل از اینکه مدیری به هر دلیل اگر برکنار ‌شد جایگاه دیگری برای آن در نظر گرفته شود تا حداقل کمتر دچار آسیب های روحی و روانی گشته و بتواند در محیطی که بعداً فعالیت می کند به  موفقیت های لازم دست پیدا کند.

 

صندلی همیشه گردان است و معلوم نیست پس فردا چه کسی بر روی آن نشسته است امروز نوبت من بود و فردا یکی دیگر  عاقبت خودت عوض خواهی شد.

 

لازم به ذکر است؛ همزمان با مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش سقز، جمعی از فرهنگیان به نشانه ی اعتراض جلوی این اداره اقدام به تجمع کردند.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز

 


برچسب ها :

تودیع و معارفهآموزش و پرورشفرهنگیانتجمعاعتراض فرهنگیانمحمد برومندرحمان سیدیان

نظرات کاربران :

فرهنگی [سه شنبه 7 شهریور 1396 | 13:47] پاسخ

به راستی جناب آقای برومند در منصب مدیریت آموزش و پرورش، توانا و خوش فکر و مردمی بودن قطعا ایشان در هر جایگاهی که باشند موفق و پیروز خواهند شد.

خوش سیما [سه شنبه 7 شهریور 1396 | 14:44] پاسخ

جهت جناب مهندس سیدیان درپست معاونت مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش سقز
آرزوی موفقیت وسربلندی دارم انتصاب جناب مهندس سیدیان بجا وشایسته بود.

خوش فکر [چهارشنبه 8 شهریور 1396 | 10:36]

اقای خوش سیما ابتدا غلط املایی را تصحیح فرمایید بعدا تبریک چاپلوسانه را ارسال نمایید

فرهاد [سه شنبه 7 شهریور 1396 | 14:45] پاسخ

قطعا و بی هیچ شکی این دوسال در دوره بی تجربگی مخض طی شد و آموزش مخصوصا آموزش در متوسطه اول آنچنان ضربه خورد که بدای دانش اموزان این مقطع قابل جبران نبست. کاش ما معلمان کمی از غرور و جناح بازی فقط به دلیل نفع شخصی دست برداریم. ایشان ضعیف ترین مدیر آپ سقز در طول تاریخ آپ این شهر بودند

آرزو [پنجشنبه 9 شهریور 1396 | 11:32] پاسخ

http://www.hanakhabar.ir/news.php?id=393E7ED4

دبیر [پنجشنبه 9 شهریور 1396 | 13:34] پاسخ

همه می دانند که آقای سیدیان انسانی محترم هستند ولی ایشان یک عیب بزرگ دارند و آن هم وابستگی به ستاد محسن بیگلری است.یکی از کانت های بالا از جناح بازی گفته اند و از این گفته اند که جناح بازی در آموزش و پرورش چیز بدی است .آیا این انتصاب جناح و باند بازی نیست؟؟؟؟

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان