سرخط خبرها :
دوشنبه 30 مرداد 1396 / 13:35|کد خبر : 2058|گروه : فرهنگی

دومین جشنواره برترین های مساجد در سقز با انتخاب برترین ها خاتمه یافت

دومین جشنواره برترین های مساجد در سقز با انتخاب برترین ها خاتمه یافت

دومین جشنواره برترین های مساجد مصادف با روز جهانی و هفته گرامی داشت مساجد با حضور ائمه جماعات و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی توسط سپاه پاسداران با همکاری شورای شهر و شهرداری سقز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، حاج ماموستا سید حسین حسینی امام جمعه شهر سقز ضمن تبریک روز مسجد بر حضور جوانان و نوجوانان در مسجد تاکید کرد و افزود: مساجد باید  پایگاه توحید در مقابل کفر ، پایگاه اتحاد، انسجام و همدلی  و  جایگاه محبان و محبوبان الهی و محل انصاف و اقامه عدل باشد.

سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه شهرستان سقز با تبریک روز جهانی مساجد اظهار داشت: مساجد همواره در طول تاریخ منشأ تحول و جنبش بوده‌اند و انقلاب‌های موفق از مساجد آغاز شده است.

صفاری افزود: انقلاب‌ها زمانی با شکست مواجه شدند که مساجد را رها کردند و رابطه خود را با آن قطع و یا ضعیف کردند.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از دومین جشنواره برترین های مساجد شهرستان پرداخت و گفت: این جشنواره با هدف انسجام بخشی نهادهای مرتبط با مسجد از ابتدای سال جاری آغاز به کار کرده است و با همکاری اداراتی چون اوقاف، تبلیغات اسلامی،  کانون های فرهنگی هنری مساجد و بسیج به انتخاب برترین‌های مساجد اقدام کرد.

صفاری به انتخاب 9 مدیر برتر مساجد کشور اشاره و تشریح کرد: در این راستا انتخاب مدیران برتر مساجد شامل خادم، هیئت امنا، مدیر کانون فرهنگی، امام جماعت و فرمانده پایگاه بسیج برتر می باشد که در این مراسم معنوی از آنان تجلیل بعمل می آید.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه دو پایگاه بسیج خواهران و برادران در محل مسجد جامع شهرستان از امروز شروع به فعالیت می کند، گفت: بسیج باید بتواند مساجد را در معنای واقعی مسجد نگه دارد و سعی در حفظ آن با مشارکت امام جماعت کند و به برنامه‌های مختلف آن رونق دهد به نحوی که برای مردم محله از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

در ادامه علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان سقز طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از بانیان برگزار کننده این مراسم اظهار داشت: برگزاری این جشنواره ها در ارتقای فرهنگ قرآنی و مساجد جامعه نقش بسزایی خواهد داشت.


در پایان  مسجد جامع و حضرت ابوبکر صدیق بعنوان برترین مساجد، منصور محمدپور هیئت امنای مسجد پیر غزایی بعنوان برترین هیئت امنا، علی جوان پور مسجد پیرغزایی بعنوان مسئول کانون برتر، علی بستانه و عبدالله راشدیان خادم مساجد شیخ مظهر و حضرت عمر بعنوان برترین خادمین مساجد، ماموستا کرمی امام جماعت مسجد حضرت ابوبکر صدیق و ماموستاسید محمدسعید حسینی امام جماعت مسجد حضرت ابراهیم و ماموستا عثمان شریفی امام جماعت روستای یازیبلاغی بعنوان برترین امام جماعت مساجد شهرستان سقز معرفی شدند.

انتهای پیام/



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان