سرخط خبرها :
چهارشنبه 13 آبان 1394 / 12:45|کد خبر : 200|گروه : سیاسی

معاون استاندار و فرماندار ویژه در جمع راهپیمایان سقزی؛

13 آبانماه سالگرد سه رویداد ماندگار انقلاب اسلامی است

13 آبانماه سالگرد سه رویداد ماندگار انقلاب اسلامی است

معاون استاندار و فرماندار سقز در جمع راهپیمایان این شهرستان گفت: 13 آبانماه سالگرد سه رویداد مهم منشور انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، علی اکبر ورمقانی در جمع راهپیمایان یوم ا... 13 آبانماه ضمن تبریک و گرامیداشت روز دانش به سه رویداد و واقعه  مهم تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد.

ورمقانی تبعید امام راحل در 13 آبان 1343، کشتار دانش آموزان پیرو خط امام در سال 57 در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 57 را سه حرکت و رویداد تاریخی عنوان و در ادامه به تشریح آنها پرداخت.

وی افزود: این سه رویداد مهم منشور ماندگار انقلاب اسلامی است که بیانگر هوشیاری و بیداری نسل جوان و در حال تحصیل است.

این مسئول با بیان این که رهبر کبیر انقلاب اسلامی با مجاهدت های خود آمریکا را به همه جهانیان معرفی کردند، گفت: امروزه نیز مقام معظم رهبری سیاست های آمریکا را قبول ندارد و با صحبت های خود آنان را رسوا می کند.

فرماندار سقز خاطرنشان کرد: 13 آبان روز مرگ بر آمریکا واسرائیل است و باید شعار داد به دلیل این که آمریکا بزرگترین جنایات کار و جنگ افروز و عهد شکن جهان است و هیچ وقت نسبت به عهدهای خود پیمانی نداشته است.

ورمقانی در ادامه طی سخنانی با اشاره به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری تاکید کرد : بحث مذاکره در باب حقوق هسته ای با گروه  1+ 5 مسیر دیپلماسی خود را طی می کند و قطعا برای دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران بدون عقب نشینی و عدول از وصول و حقوق مردم ایران اسلامی است و همه ما باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب وحدت و همدلی خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حفظ کنیم .

وی در ادامه ضمن تقدیر از دولت تدبیر و امید برای مصوبه تبدیل شدن شهرستانهای بانه و مریوان به منطقه آزاد تجاری-صنعتی اظهار کرد: مصوبه ایجاد مناطق آزاد تجاری- صنعتی بانه و مریوان جهشی برای ایجاد زیرساخت ها در استان و موجب تسریع در تامین زیرساخت های کردستان خواهد شد.

ورمقانی در ادامه از برخی شایعات و بحث ها در فضای مجازی در خصوص محروم بودن شهرستان سقز از منطقه آزاد انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: تبدیل شدن این مناطق به منطقه آزاد در گرو زیرساخت های سقز می باشد و یکی از مؤلفه های اصلی آن تکمیل فرودگاه و خط ریلی این شهرستان است.

در پایان اضافه کرد: مصوبه ایجاد مناطق آزاد تجاری- صنعتی بانه و مریوان را جهشی برای ایجاد زیرساخت ها در استان اعلام کرد و آن را موجب تسریع در تامین زیرساخت های استان دانست.

گفتنی است در پایان مراسم راهپیمائی که با حضور گسترده اقشار مردم ، مسئولین ، دانش آموزان ، دانشجویان ، روحانیون ، بازاریان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، قطعنامه پایانی راهپیمائی قرائت و با ندای تکبیر شرکت کنندگان مورد تائید قرار گرفت.

انتهای پیام/



برچسب ها :

13 آبانراهپیماییاستکبار ستیزیفرماندارسقز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان