سرخط خبرها :
شنبه 3 تیر 1396 / 15:12|کد خبر : 1904|گروه : سیاسی

یادداشت شهروند/

تحرکات عوام فریبانه ی بعضی از شخصیت های کورد، پیرو حوادث اخیر در تهران/ آقای نماینده دچار اشتباه محاسباتی شده اید

تحرکات عوام فریبانه ی بعضی از شخصیت های کورد، پیرو حوادث اخیر در تهران/ آقای نماینده دچار اشتباه محاسباتی شده اید

چند روز پیش تیتری منتشر شده در فضای مجازی توجهم را جلب کرد و ذهنم را به دنبال خود کشاند تحت عنوان بیانات همراه با بغض یکی از نمایندگان کورد پارلمان کشورمان من باب حوادث اخیر، از این رو وقتی پیگیر ماجرا شدم دیدم که فایل های تصویری منتشر شده از پایگاه اطلاع رسانی ایشان در اینستاگرام بوده و متاسفانه خود ایشان بانی انتشار آن ها بوده اند.

به گزارش گولان سقز، حال فارغ از پرداختن به اینکه نطق مذکور در جلسه ای غیر علنی بوده و غیر از عوام فریبی و اشتباه محاسباتی ایشان که موجبات خشم مردممان گشت فاقد ارزش دیگری است، باید اذعان داشت گفته های ایشان در یک نگاه ساده بیانگر تحقیر مردم کورد بوده و در مقام دفاع بزرگترین ضربه را به اعتبار ملیمان وارد کرده است.

 

در همین راستا برخود واجب دانستم علی رغم انتشار جوابیه های متعدد مواردی را به حالت جمع بندی از نظر هموطنان گرامی به ایشان اعلام دارم

**  جناب دکتر عزیز پیش از همه چیز باید متذکر شوم مردم کورد بنابر موقعیت ژئوپولتیک مرزداران و پاسداران خط مقدم حفاظت و حراست از این مرز و بوم بوده و هستند و خواهند بود و این امر را با خون خود ثابت نموده اند در ایام گذشته و تاکنون نیز آثار آن مشهود است.

** برادر بزرگوار با گریه بیان فرموده بودید که از روی فقر و ناچاری جوانان ما جذب گروههای افراطی و تکفیری می شوند که با کمال احترام به حضرتعالی و بینشتان باید اذعان کنم باز دچار اشتباه فاحش محاسباتی گشته اید و به نظر می رسد تهران نشینی شما را از خصلت مردم دیارتان غافل کرده است.

بیاد بیاورید مردم کورد زبان علی رغم تمامی کاستی ها همواره در خط مقدم حراست از این خاک بوده اند و هرگز عزتشان را با پول معامله ننموده اند ، مصداق آن را میتوانید در آمار شهدای دیارمان بیابید.

** دایه ی مهربانتر از مادر مردم کورد، بیان این حرف ها بیش از هرچیز خودتان را مورد حمله قرارداد زیرا خود به عنوان منتخب مردم در طول سه دوره اگر قرار باشد به موضوعات و دلایل ذکر شده اتان پرداخته شود باید در مقام بازخواست قرار بگیرید که اوضاع اقتصادی کنونی مستقیما اثرات اقدامات همراه با وزش باد حضرتعالی و امثالتان در دوره های گذشته است.

** گریه اتان را برای خودتان در پیشگاه خداوندتان نگاه دارید که باید پاسخگو باشید.

** ریشه یابی اتفاقات اخیر مساله ای لاینحل نبوده و نیست ، اگر بخواهید و همت کنید می توانید ریشه های آن را یافته و در جهت رفع آن قدم بردارید.

در ضمن یادآور می شوم از روی جز نمیتوان در باره ی کل قضاوت نمود و بودن تعداد انگشت شماری از این افراد دلیل بر خدشه دار شدن افتخارات مردم کورد نبوده و نخواهد بود.

 

درپایان ضمن آرزوی سربلندی و سلامتی خدمتگزاران راستین این دیار، امیدوارم در مقام ناطق در مجلس شورای اسلامی زین پس ادبیات و چینش کلماتتان را سنجیده تر انتخاب نمایید تا خدای ناکرده در آتیه مورد قهر مردم کورد قرار نگیرید.

 

یادداشت از شهروند سقزی_حیدر عبدی

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :


نظرات کاربران :

خ [یکشنبه 4 تیر 1396 | 11:07] پاسخ

به نظرم اگر ایشان اشتباه کرده اند شما اشتباهتان بزرگتر بوده است. وطن پرستی به چه قیمتی؟ به قیمت اعتیاد هزاران نفر از جوانان یا به قیمت مرگ روحی جوانان فارغ التحصیل .اگه واقعا رسانه ای چاپ کن.

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان