سرخط خبرها :
پنجشنبه 4 خرداد 1396 / 10:41|کد خبر : 1832|گروه : سیاسی

اعتراض كاندیداهای شورای شهر سقز به انتخابات / انتخابات الکترونیکی نتوانست نمره قبولی بگیرد

اعتراض كاندیداهای شورای شهر سقز به انتخابات / انتخابات الکترونیکی نتوانست نمره قبولی بگیرد

جمع کثیری از کاندیداهای شورای شهر سقز گفتند: متاسفانه به خاطر مشکلات و حواشی بسیاری که پیرامون انتخابات الکترونیکی وجود داشت ، نتوانست نمره قبولی بگیرد و کاستی ها و ضعف های آن خود را به خوبی نشان داد و وجود تخلفات بسیار که در شکل و شیوه برگزاری آن دیده می شد ، اعتراض ما،جمع کثیری از کاندیداهای شورای شهر سقز را به دنبال داشته و دارد.

به گزارش گولان سقز، مردم نجیب و فهیم شهر سقز


با سلام و دعای خیر


همان طور که همگان استحضار داریم انتخابات مظهر تجلی اراده و خواست مردم برای تعیین سرنوشت خویش است ؛ لذا این حضور حداکثری را که نشان از درایت و بصیرت شما بزرگواران است،ارج می نهیم و پاس می داریم ؛ باشد که فردای شهر و کشورمان سرشار از امید و شادمانی گردد.

 

انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و شوراهای اسلامی شهر و روستا مطابق برنامه اعلام شده و در موعد مقرر به انجام رسید و نشان داد که مردم ما در صحنه تعیین سرنوشت خود مشارکت آگاهانه و فعال دارند. در این جا بر خود لازم می دانیم تا انتخاب جناب آقای دکتر روحانی را به ملت بزرگ ایران تبریک و شادباش بگوییم و برای ایشان در کسوت خدمت به مردم و تحقق شعارها و برنامه هایشان، آرزوی سربلندی و توفیق نماییم.

 


آن چه که برای ما حرف و حدیث بسیاری به جا گذاشت ، انتخابات الکترونیکی شورای شهر سقز بود که جهت تنویر افکار عمومی مطالبی آورده می شود:
انتخابات الکترونیکی برای اولین بار و به صورت آزمایشی در شهر سقز و چند شهر دیگر برگزار گردید که متاسفانه به خاطر مشکلات و حواشی بسیاری که پیرامون آن وجود داشت ، نتوانست نمره قبولی بگیرد و کاستی ها و ضعف های آن خود را به خوبی نشان داد و وجود تخلفات بسیار که در شکل و شیوه برگزاری آن دیده می شد ، اعتراض ما،جمع کثیری از کاندیداهای شورای شهر سقز را به دنبال داشته و دارد. ما معترضین اعلام می داریم با وجود تخلف های بسیاری که صورت گرفته است ، خود را مطیع قانون و در چهارچوب آن می دانیم و شکایت و دادخواست بر حق خویش را از طریق همین مراجع پیگیری می کنیم و تا پایان مراحل رسیدگی به آن ها از سوی هیئت های نظارت استان و مرکزی صبر می کنیم و پس از آن هر گونه رای ونظری را که از سوی این مراجع صادر شود ، می پذیریم و به آن گردن می نهیم ؛ لذا با هر گونه تجمع،اغتشاش و...که نظم و آسایش عمومی را بر هم بزند و سبب ایجاد فرصت برای فرصت طلبان و مزدوران گردد ، کاملا مخالف بوده ، هستیم و خواهیم بود و آن را محکوم می نماییم.

 


ما خود را شهروندانی مطیع قانون و اخلاق مدار می دانیم و از همە حامیان و همراهان خود هم می خواهیم در این زمینە مثل همیشە با ما همراە و همدل شوند و راە را بر سواستفادە های احتمالی ببندند .


 آن چه که مارا مصمم به اعتراض وا می دارد، دفاع از آرای مردم و حقی است که بر ما نهادەاند و خود را ملزم به پیگیری و استیفای آن می دانیم.

 

با کمال احترام بە محضر مردم شریف سقز : جمع کثیری از کاندیداهای شورای شهر

 

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :


نظرات کاربران :

حه مه ره شی [پنجشنبه 4 خرداد 1396 | 22:07] پاسخ

از نظر مشکلات دستگاه این که پیشرفت به آسانی حاصل نمی شود. باید صبر و تحمل مشکلات موجود را داشت. تا پیشرفت کرد. اما از نظر تخلفات این حقشان است که شکلایت کنند.

اعلیرضا [جمعه 5 خرداد 1396 | 16:23] پاسخ

اونایی که رفتن بالا کلهم تقلب کردن البته چن تاشون ... ابروی خود و خونوادشو کلهم واسه چن تا رای فروخت

علی [جمعه 5 خرداد 1396 | 16:49] پاسخ

سلام خدمت همه کاندیداهای محترم\\r\\nمیشه بپرسم دلیل اعتراض تون چیه و چرا انتخابات الکترونیکی نتوانسته رای قبولی کسب کنه؟؟؟؟

علی حسینی [جمعه 5 خرداد 1396 | 21:14] پاسخ

وجودافرادی به عنوان نماینده مردم نه سوادکافی دارندونه تخصص کاری زیادجالب نیست ومن ترجیح می دهم درروستااین چهارسال زندگی کنم چون شورای دوره شیشم هم نمی توانندجبران کم کاریهای دورپنجم رابکنندخداوندبه این شهرباستانی رحم کند
هرچه فکرکنم راه به جایی نمی بریم
سالی که نکوست ازبهارش پیداست

مبین [جمعه 5 خرداد 1396 | 23:18] پاسخ

انتخابات الکترونیکی همش نادرسته

مبین [جمعه 5 خرداد 1396 | 23:18] پاسخ

انتخابات الکترونیکی همش نادرسته

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان