سرخط خبرها :
شنبه 2 اردیبهشت 1396 / 19:14|کد خبر : 1760|گروه : سیاسی

شعارهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات 96 معلوم شد/

شعارهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات 96 معلوم شد/

شنیده‌ها حاکی از آن است که اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر با شعار "نجات تهران" و در انتخابات ریاست جمهوری هم با شعار " نجات ایران" وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

به گزارش گولان سقز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر با شعار "نجات تهران" و در انتخابات ریاست جمهوری هم با شعار " نجات ایران" وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

بررسی کارنامه این جریان سیاسی نشان می‌دهد که در دوران تصدی کرسی‌های شورای شهر توسط اصلاح‌طلبان هیچ اتفاق مثبتی در مدیریت شهری رخ نداده و شورای اول که اصلاح‌طلبان بیشترین کرسی‌ها را در آن در اختیار داشتند منحل شد و همچنین شهردار متبوع اصلاح‌طلبان(کرباسچی) از سوی قوه قضائیه به اتهام جرایم مالی محاکمه و به 3 سال حبس و 10 سال محرومیت از مشاغل دولتی و جزای نقدی محکوم شد.

همچنین در دوران اصلاحات، اصلاح‌طلبان بدون توجه به وضعیت معیشتی مردم  مسئله "توسعه سیاسی" را مطرح کردند و در دولت فعلی هم که مورد حمایت جریان اصلاحات است، مردم هیچ گشایشی را در زندگی خود حس نمی‌کنند و همچنان با مشکلاتی از قبیل فقر، رکود، تورم، بیکاری و قاچاق کالا دست و پنجه نرم می‌کنند.

لیست موسوم به "امید" که مورد حمایت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس بود و با شعار "امید، آرامش و رونق اقتصادی" وارد مجلس شد، پس از راهیابی به مجلس شورای اسلامی عملا هیچ اقدام مثبتی جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور و مردم انجام نداد و بدون توجه به مشکلات اقتصادی، دو جلسه اضطراری برای لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد و به علت صدور حکم جلب محود صادقی برگزار کرده است.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

اصلاح طلبانشعار اصلاح طلبانشورای شهرریاست جمهوری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان