سرخط خبرها :
پنجشنبه 31 فروردین 1396 / 10:30|کد خبر : 1751|گروه : سیاسی

اختصاصی/

اقدامات تبلیغاتی جهت دار و مسئولیت اجتماعی رسانه ها/ تجلیل از ورزشکاران سقز چرا امروز؟!

اقدامات تبلیغاتی جهت دار و مسئولیت اجتماعی رسانه ها/ تجلیل از ورزشکاران سقز چرا امروز؟!

برخی نهادها و ادارات؛ فرصت ها، عناوین و مواردی را در اختیار برخی کاندیداهای شورای شهر قرار داده تا در پوشش آن اهداف انتخاباتی خود را پیش ببرند و در این مورد مستنداتی به دست ما رسیده است، لذا چنانچه این رویه ادامه یابد، به لحاظ نقش و مسئولیت اجتماعی رسانه ها در برابر آحاد جامعه، ناچار به انتشار عمومی این مستندات و مکاتبات می باشیم.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، دسترسی عادلانه و برابر شهروندان به فرصت ها و امکانات موجود یکی از اصول مسلم حقوق شهروندی و الزامات جامعه مدنی می باشد، این مساله در عرصه انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و لذا نباید فرصت ها و امکانات عمومی برای اهداف انتخاباتی خاصی مورد استفاده جانبی قرار بگیرد؛ در این راستا بیان تذکراتی به برخی ادارات و نهادها ضروریست:

برخی نهادها و ادارات؛ فرصت ها، عناوین و مواردی را در اختیار برخی کاندیداهای شورای شهر قرار داده تا در پوشش آن اهداف انتخاباتی خود را پیش ببرند و در این مورد مستنداتی به دست ما رسیده است، لذا چنانچه این رویه  ادامه یابد، به لحاظ نقش و مسئولیت اجتماعی رسانه ها در برابر آحاد جامعه، ناچار به انتشار عمومی این مستندات و مکاتبات می باشیم.

 

تجلیل از چهره های موفق ورزشی، فرهنگی، علمی و...اقدامی پسندیده، مناسب و قابل تقدیر می باشد، اما هر اقدامی هر چند پسندیده و حمایتی نیز باید در زمان و شرایط مناسب و غیر انتخاباتی صورت بگیرد؛

امروز اطلاعیه ای مبنی بر تجلیل باشگاه ورزشی شهرداری و شورای شهر از ورزشکاران در مورخ 31 فروردین 96 منتشر شده، که بررسی ها نشان می دهد این اقدام با پیگیری ها و تاکیدات برخی اعضای شورای شهر (کاندیدای دور بعدی) صورت گرفته، حال سوال اینجاست: اگر هدف تجلیل از ورزشکاران می باشد، چرا در سال گذشته برگزار نشد و یا به بعد از انتخابات موکول نشده است؟

آیا شائبه انتخاباتی بودن موضوع، موجب بازتاب منفی آن در افکار عمومی نخواهد شد؟ چرا در این شرایط باید شهرداری را برای این موارد در محدودیت و معذوریت قرار داد؟ در برنامه ای عمومی و مربوط به شورا و شهرداری، چرا باید اسم فلان مجری را برجسته نمود؟ 

 

ایجاد فرصت عادلانه برای رقابت کاندیداها، از وظایف متولیان و مجریان انتخابات می باشد، لذا با واقف بودن به شرایط زمانی مراسم، چرا با برگزاری آن در این مقطع موافقت نموده اند؟ 

 

یادمان باشد، افکار عمومی ناظر هوشمند و آگاه بر رفتار ماست، لذا در هر حال منافع مردم و عمومی را بر منافع زودگذر و گروهی ترجیح دهیم.

 

انتهای پیام/فردین مصطفایی

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

اقدامات تبلیغاتیاقدامات جهت دارمسئولیت اجتماعیرسانهکاندیداهای شورای شهرتجلیل از ورزشکاران

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان