سرخط خبرها :
سه شنبه 29 فروردین 1396 / 14:41|کد خبر : 1737|گروه : سیاسی

نیروهای مسلح ایران، بعنوان یک نیروی برجسته در دنیا مطرح هستند

نیروهای مسلح ایران، بعنوان یک نیروی برجسته در دنیا مطرح هستند

فرمانده سپاه سقز گفت: نیروهای مسلح ایران با داشتن تخصص و روحیه بالا و انگیزه ای که دارند به عنوان یک نیروی برجسته و ممتاز در دنیا مطرح هستند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، سرهنگ پاسدار یعقوب صفاری به همراه هیئتی از مسئولین معاونت های سپاه سقز با حضور در دفتر فرماندهی تیپ 228 شهید ابراهیم ثابت ارتش این شهرستان ضمن  بزرگداشت 29 فروردین ماه، خدمات ارزنده ارتش جمهوری اسلامی را در مسیر پیشرفت کشور و اقتدار هرچه بیشتر در منطقه را خوب ارزیابی و از زحمات برادران و پرسنل ارتش تقدیر کرد.

صفاری با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران با داشتن تخصص و روحیه بالا و انگیزه ای که دارند به عنوان یک نیروی برجسته و ممتاز در دنیا مطرح هستند، افزود: این نیروها یک سرمایه بزرگ برای انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

وی با اشاره به نقش ارتش در توان دفاعی کشور  گفت:  ارتش در دوران بعد از دفاع مقدس نیز با تکیه بر توان استعداد نیروهای داخلی و جوانان مستعد کشور توانست در تولید همه انواع جنگ افزارها به خودکفایی برسد تا جایی که امروز این نیرو نقش ارزنده‌ای در توان دفاعی کشورمان دارد.

در ادامه سرهنگ امیر درستی فرمانده تیپ 228 ارتش سقز طی سخنانی از اقدام فرمانده سپاه سقز و هیئت همراه به مناسبت روزارتش تقدیر و تشکر کرد و افزود:  نیروهای مسلح افتخار اطاعت از ولایت را از دل و جان خود دارند.

درستی با بیان اینکه همه پرسنل نیروهای مسلح  برای تحقق ارزشها و آرمانهای انقلاب آماده جانفشانی هستیم، خاطرنشان کرد: ارتش، سپاه و نیروی انتظامی اجازه کوچکترین تجاوزی را به دشمنان این آب و خاک نخواهند داد.

انتهای خبر/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

نیروهای مسلح29 فروردینروز ارتش جمهوری اسلامی ایرانفرمانده سپاه سقزسرهنگ یعقوب صفاریتیپ 228 شهید ابراهیم ثابتسرهنگ امیر درستی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان