سرخط خبرها :
سه شنبه 29 فروردین 1396 / 11:30|کد خبر : 1735|گروه : سیاسی

فرمانده تیپ 228 ارتش سقز:

ما امروز شاهد ارتش های سازمان یافته و پیشرفته در کشور هستیم/ بدنه ی ارتش با امام(ره) همدل و همراه بودند

ما امروز شاهد ارتش های سازمان یافته و پیشرفته در کشور هستیم/ بدنه ی ارتش با امام(ره) همدل و همراه بودند

فرمانده تیپ 228 ارتش سقز گفت: نیروهای مسلح به مرور زمان تکامل پیدا کرده اند به صورتی که اکنون ما شاهد ارتش های سازمان یافته و پیشرفته در کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، سرهنگ امیر درستی در مراسم رژه 29 فروردین ماه ضمن تقدیر و تشکر از حضور و همکاری تمامی ارگانها در برگزاری این مراسم  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به کردستان اظهار داشت: رهبری فرمودند که استان کردستان استان فرهنگی وفداکاری های بزرگ و همچنین سرزمین مجاهدتهای خاموش است.

درستی با اشاره به روز ارتش گفت: وجود ارتش برای حفظ امنیت کشور است و در سایه همین امنیت کشور می تواند توسعه پیدا کند و مردم به زندگی خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه بدنه ی ارتش با امام(ره) همدل و همراه بودند، ادامه داد: هنگامی که استکبار جهانی و حامیان رژیم پهلوی با پیروزی انقلاب اسلامی و خروج جاسوسان و رایزنان نظامی خویش، توهم بازگشت قریب الوقوع آنان به ایران را در سر می پروراندند و در این رهگذر عده ای طرح انحلال ارتش را دنبال می‌کردند؛ فرماندهان وقت ارتش در دیدار با امام خمینی(ره) خواستند تا برای بیرون رفتن از این وضعیت چاره اندیشی کنند تا اینگونه قوام و انضباط بر این نیروها حاکم شود. امام خمینی(ره) نیز با صدور پیامی تاریخی در 29 فروردین 1358 خورشیدی خطاب به ملت، سنگ بنای روز ارتش را بنیان نهاد و از این رو این اقدام هوشمندانه در حمایت از ارتش، روح حیات و عزت را در پیکره ارتشیان دمید و ظهور نیرویی خداجو، مکتبی و انقلابی را برای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور رقم زد.

 درستی درباره ضرورت وجود ارتش اضافه کرد: مساله امنیت در هر کشوری از قدیمی ترین ایام تا به امروز جزو مسایل مهم و اساسی بوده که ضرورت وجود نیروهای مسلح(ارتش) در جامعه احساس شده است. البته این نیروهای مسلح به مرور زمان تکامل پیدا کرده اند به صورتی که اکنون ما شاهد ارتش های سازمان یافته و پیشرفته هستیم.

سرهنگ امیر درستی فرمانده تیپ 228 پیاده ارتش شهرستان سقز یاد و خاطره شهدا، خصوصاً شهدای ارتش را گرامیداشت و گفت: ارتش جدا از ملت نیست و ما به پشتوانه مردم پایدار و خدمت می کنیم.

درستی با اشاره به امنیت پایدار در منطقه و مناطق مرزی اضافه کرد: این امنیت و آرامش را مرهون خون شهدا و همچنین خدمت و تلاش دلاورمردان نیروهای مسلح در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی هستیم و این اقدام آنان در جای خود بی بدیل و قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه به صورت شبانه روزی از سایر مرزهای کشور نگهبانی و پاسداری می شود، گفت: 170 مورد گشت موتوری داشتیم و فرمانده نیروی زمینی ارتش شخصاً در ساعت 2 بامداد از کمین های ما در نوار مرزی بازدید داشته اند.

انتهای خبر/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

29 فروردینروز ارتشفرمانده تیپ 228 ارتشسرهنگ امیر درستیرژهپیامی تاریخی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان