سرخط خبرها :
سه شنبه 26 دی 1396 / 15:57|کد خبر : 2353|گروه : سیاسی

محرومیت زدایی از اولویت های سپاه است/ موج سواری دشمنان در حوادث اخیر کشور علیه نظام کاملا مشهود بود

محرومیت زدایی از اولویت های سپاه است/ موج سواری دشمنان در حوادث اخیر کشور علیه نظام کاملا مشهود بود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان محرومیت زدایی را اولویت های مهم سپاه دانست و یادآور شد: به حوزه محرومیت زدایی به صورت جدی وارد شوید و انتظار می رود خدمات سپاه در این شهرستان با آمدن فرمانده جدید بیشتر شود زیرا مردم ما لایق بهترین ها هستند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، سردار محمد حسین رجبی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان جان باختن 32 دریانورد در سانحه کشتی سانچی  را تسلیت گفت.

رجبی در ادامه امنیت سقز را بعنوان یک شهرستان مرزی و کلیدی خوب دانست و بر تلاش هرچه بیشتر مسئولان برای تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

وی با اشاره به تلاش مسئولان برای خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر، افزود:مردم ما پا به پای انقلاب همراه بوده و همیشه به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته اند، لذا شایسته بهترین خدمات هستند.

رجبی به موج سواری و سوءاستفاده  دشمنان در حوادث اخیر با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی و گرانی گفت: آنان در کل با اسلام سر دشمنی دارند و می خواهند به هرنحوی که شده ما را شکست دهند که خوشبختانه با حضور رهبری و مردمی هوشیار و آگاه هر بار توطئه های آنان نقش بر آب می شود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید در حوزه های جنگ نرم و محرومیت زدایی دست به دست هم دهیم تا دشمنان نتوانند در این زمینه ها بر ما غلبه کنند.

سردار رجبی همچنین به آسیب شناسی و گفتمان مسئولان در استان کردستان تاکید کرد و افزود: تهدیدات داخلی مهمتر از تهدیدات خارجی می باشد و هوشیاری مدیران و مسئولان در این حوزه ها را می طلبد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تقدیر از اقدامات فرمانده پیشین سپاه سقز، خطاب به مسئولان شهرستانی گفت: شما باید مناطق محروم را دریابید و بیشتر به روستای دورافتاده و فاقد امکانات بروید تا از نزدیک با جنس مشکلات آنان آشنا شوید و این امر هم نیازمند مصوبه ی دولت نمی باشد.

رجبی با بیان اینکه کشور ما دارای 480 شهرستان می باشد، اضافه کرد: اگر در هر شهرستان 2 روستای تخریبی و محروم را با جمعیت 20 خانوار آباد کنیم، گام بلندی را در راستای پیشرفت و اقتصاد کشور برداشته ایم و این همت مسئولان ما را می طلبد.

وی محرومیت زدایی را اولویت های مهم سپاه دانست و یادآور شد: به حوزه محرومیت زدایی به صورت جدی وارد شوید و انتظار می رود خدمات سپاه در این شهرستان با آمدن فرمانده جدید بیشتر شود زیرا مردم ما لایق بهترین ها هستند.

علی اکبر ورمقانی فرماندار سقز نیز طی سخنانی از اقدامات برجسته فرمانده پیشین سپاه این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

ورمقانی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: پست های مدیریتی یک فرصت مغتنم برای خدمت به آنان به شمار می رود.

وی یادآور شد: دشمنان ما با اساس اسلام مشکل دارند و می خواهند از کوچکترین فرصت ها علیه ما استفاده کنند که خوشبختانه روز به روز ناامیدتر می شود.

ورمقانی همدلی و همراهی بین اعضای شورای تامین را مشهود عنوان کرد و افزود: ما وظیفه داریم که همیشه به مردم خدمت بی منت داشته باشیم.

در ابتدای این مراسم سرهنگ یعقوب صفاری به گزارش برخی از خدمات خود پرداخت و ساخت و تکمیل زائر سراامام خامنه ای (مدظلله) ، جذب چهار میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار در حوزه دفاع مقدس و اخذ زمین برای ایجاد یادمان شهدای گمنام و از جمله اقدامات انجام شده در زمان تصدی15 ماهه خود در این پست عنوان کرد.

در پایان این مراسم با صدور حکمی ازسوی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از خدمات سرهنگ پاسدار یعقوب صفاری تجلیل و سرهنگ پاسدار جمشید رضایی به عنوان فرمانده جدید سپاه سقز معرفی شد.انتهای پیام/



برچسب ها :

دشمنسپاهتودیع و معارفهمحرومیت زداییروستامسئولانخدمت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان