سرخط خبرها :
دوشنبه 5 مهر 1395 / 13:59|کد خبر : 1039|گروه : سیاسی

واکنش دکتر نقیبی به سخنان معاون سیاسی امنیتی استاندار؛

کُردستان، باشگاه جناح های سیاسی نیست/ مسئولان از ادبیات مناسب استفاده کنند

کُردستان، باشگاه جناح های سیاسی نیست/ مسئولان از ادبیات مناسب استفاده کنند

عضو مجمع علمای جهان اسلام در سقز با اشاره به سخنان معاون سیاسی استاندار در پاسخ به گفته های اخیر امام جمعه قروه درباره برگزاری هفته فرهنگی کردستان در بندر انزلی گفت: کُردستان باشگاه جناح های سیاسی نیست و مسئولان ادبیات نامناسب را وارد استان ما نکنند.

به گزارش گولان سقز، عابد نقیبی در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان بسیجی ضمن تبریک این ایام، یاد شهدای انصار و مهاجر هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

نقیبی در ادامه با بیان اینکه جنگ 8 ساله بر علیه ایران به دستور دنیای استکبار تحمیل شد، اظهار داشت: جنگ صدام با ایران به نیابت از سوی استکبار و با اتکا به تمام سلاح‌های غیر‌متعارف بود و غربی‌ها با سکوت و باز گذاشتن دست وی به هر قیمت و با هر جنایتی می‌خواستند نظام اسلامی را زمینگیر کنند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه تنها افتخار ما پیروی از مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: امدادهای غیبی، وحدت و یکدلی و تبعیت از فرامین امام راحل از رموز موفقیت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

 

وی افزود: تفرقه بین شیعه و سنی یکی از هدف های دشمنان اسلام است که به فرموده مقام معظم رهبری آنها شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند و در سدد برهم زدن وحدت مسلمانان می باشند.

نقیبی در ادامه به برگزاری جشنواره فرهنگی در بندر انزلی پرداخت از سخنان معاون سیاسی استاندار در اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر سقزبه شدت انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه آقای آشناگر در پاسخ به سخنان اخیر امام جمعه قروه درباره برگزاری هفته فرهنگی کردستان در بندر انزلی گفته است "دولت برنامه‌ها و کار فرهنگی در کردستان را به خاطر نگرانی دلواپسان تعطیل نخواهد کرد". تاکید کرد: کُردستان باشگاه جناح های سیاسی نیست، لطفا این ادبیات را وارد استان ما نکنید.

این مسئول یکی از وظایف امامان جمعه و جماعات را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: دلواپسان کسانی هستند که در انتخابات وعده های دروغین تحویل مردم می دهند، حقوق های نجومی دریافت می کنند و در فکر منافع خود هستند...

 

رئیس مرکز بزرگ شهرستان در پایان با اشاره به حقوق های نجومی در کشور گفت: حقوق 250 هزاری امامان جمعه با حقوق 250 میلیونی مسئولان قابل قیاس نیست و مدیران ارشد استانی و کشوری این گونه مشکلات و مسائل را پیگیری کنند.

 

در ابتدای مراسم نیز جانشین فرمانده سپاه سقز اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي است كه يكبارديگر پرونده ى اين حماسه درخشان و افتخارآميزتوسط فرزندان ايران زمين، مسلمانان منطقه، آزادی خواهان جهان وهمه ى دوستداران انقلاب مورى بازخواني قرار گيرد تا همگان بيشتر بدانند كه با تفكراسلامى، انقلابى و روحيه ي جهادی می توان در برابرهر تجاوزگر وسلطه گرى با توكل برخدا با وحدت، اتحاد و همدلي حتى با دستان خالى ايستاد و دفاع مقدس هاى جديدی آفريد هر چند كه امروز ايران اسلامي مان به لطف الهى و مجاهدت دليرمردان و شيرزنان ايرانى درهرعرصه ای داراى مولفه قدرت مي باشد.

حق رضا نادرپناه با بیان اینکه این ایام فرصت مغتنمى است براى تبيين و تشريح راهبردهاى دفاعى كشوراست، افزود: ايران اسلامى در طول چهاردهه پر از پيروزى و انقلاب در نبرد ناجوانمردانه در برابر با دشمنان اشكال گوناگونی ازدفاع را تجربه كرده است.

در این مراسم آقایان عطالله عسکری و کمال شمخانی به بیان خاطره هایی از دوران 8 سال دفاع مقدس پرداخت.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

کردستانجناح سیاسیپیشکسوتانباشگاه سیاسیهفته دفاع مقدس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان