سرخط خبرها :
یکشنبه 6 فروردین 1396 / 08:44|کد خبر : 1669|گروه : سیاسی

یادداشت اختصاصی/

دولتمردان خادم و خدمتگذار مردم هستند یا ارباب آنها !؟

دولتمردان خادم و خدمتگذار مردم هستند یا ارباب آنها !؟

واقعیت ها را باید پذیرفت که هدف دولت تدبیر و امید از این سفر رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم کردستان نبوده بلکه صرفاً یک سفر تبلیغاتی زودتر از موعد برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری بود

به گزارش خبرنگار گولان سقز، تبلیغاتی زیادی در سطح شهر سقز برای دومین سفر دکتر روحانی به استان کردستان انجام گرفت تا عملکرد دولت تدبیر و امید را بازتاب دهند . واقعیت ها را باید پذیرفت که هدف دولت تدبیر و امید از این سفر رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم کردستان نبوده  بلکه صرفاً یک سفر تبلیغاتی زودتر از موعد برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری بود.

 شهرستان سقز  که بعنوان دومین شهر استان کردستان از آن نامبرده می شود، در طول این سال‌ها وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی و دولتمردان بارها نشان دادند و در تمام صحنه ها حضوری پررنگ و فعال داشتند، اما گویا دولتمردان، دولت تدبیر و امید فراموش کردند که بالاترین رای در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره ی گذشته را شهروندان سقزی که امروز تعدادی از آنها مطالبات و خواسته های خود را در پاکت  نامه نوشته تا بدست رییس‌جمهوری تحویل دهند و همچنان تعدادی از شهروندان در انتظار جواب نامه های قبلی خود که به رییس‌جمهور نوشتند هستند!!!

سه طرح آبگیری ؛ سد چراغ ویس، خط انتقال آب شرب از سدچراغ ویس و شبکه آبیاری پایاب سد زیویه تاثیرات مناسبی را در توسعه پایدار بهمراه خواهد داشت. سدچراغ ویس به لحاظ آبرسانی، کشاورزی، اشتغال و توسعه دارای اهمیت

زیادی برای ساکنین منطقه و سقز است. انتقال خط آبرسانی این پروژه باعث شد سالانه به میزان 33 میلیون مترمکعب آب شرب سقز تأمین شود که دیگر نیازی به تامین آب از آذربایجان غربی و بوکان  نیستیم. هرچند که قرار بود این طرح بصورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در حضور رییس‌جمهوری افتتاح شود اما این امر محقق نشد و پرده برداری از سدچراغ ویس در حضور مسئولین اداری، انتظامی، خبرنگاران و... رونمایی شد.

جالب این جاست چند پروژه ای که دکتر روحانی در استان افتتاح کرد . دستاورد سفر مقام معظم رهبری در سال 1388 است که با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تخصیص منابع و بودجه کافی امروز به بهره‌برداری رسیدند، جایز نیست که زحمات نمایندگان مجلس استان کردستان نادیده گرفته شود. جای بسی تاسف و تامل دارد که  هیچکدام از مسئولین استانی یا هیأت همراه ریاست‌جمهوری در رونمایی از سدچراغ ویس سقز حضور نداشتند. 

غافل از اینکه دولتمردان باید خادم و خدمتگذار مردم باشند نه ارباب آنها.

و اما کلام آخر، روی سخنم با شماست ؛ نسبت به مطالبی که بنده انعکاس خواهم داد جبهه گیری می کنید بدون اینکه از وضعیت جسمانی من خبر داشته باشید بنده رو اقای خبرنگار فصلل خطاب قرار دادید، بهتر است شما به امورات محول شده خود بپردازید نه اینکه مسئول روابط عمومی ادارات و خبرنگاران باشید!!! هر چند که اظهار کردید؛ واژه خبرنگار برای شما مقدس است که به این حرف شما شک دارم چون اگر خبرنگار مقدس بود دولت تدبیر و امید به همکارانم اجازه میداد تا در مراسم افتتاحیه کارخانه لاستیک سازی بارز ، مجتمع پتروشیمی و نشست رییس‌جمهور با جوانان استان کردستان حضور داشته باشند و خبرها را آن گونه که هست انعکاس میدادند نه آن گونه که شما مایل هستید منعکس کنند.

انتهای خبر/آراس قربانی پور

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

دولتمردانخادم و خدمتگذار مردمارباب مردمسفر تبلیغاتیسفر دکتر روحانیاستان کردستانهدف دولت تدبیر و امید

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان