سرخط خبرها :
دوشنبه 23 اسفند 1395 / 11:23|کد خبر : 1640|گروه : سیاسی

رییس شورای نگهبان سقز ابقا شد/ انتخابات یک فرصت مغتنم برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است

رییس شورای نگهبان سقز ابقا شد/ انتخابات یک فرصت مغتنم برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است

طی حکمی از سوی دفتر شورای نگهبان استان کردستان، فریدون رزمگاه به مدت 4 سال دیگر بعنوان رییس شورای نگهبان شهرستان سقز ابقاء شد.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین باباشاهی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان، بهروز مهتابی ریاست شورای نگهبان در کردستان، فرماندار، فرماندهان انتظامی و امنیتی، جمعی از روسای ادارات و ناظران امین و امانت دار دفتر شورای نگهبان سقز، در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی  این شهرستان برگزار شد. 

فریدون رزمگاه رییس دفتر شورای نگهبان شهرستان سقز طی سخنانی اظهار داشت: با پیگیری های مکرر، تلاش دلسوزانه و عنایت شورای نگهبان کشور و استان کردستان با تامین اعتبارات در سال 94 موفق به خرید ساختمان در سقز شده که سند آن رسماً به نام شورای نگهبان ثبت شده است که چنین اتفاقی در دفاتر شورای نگهبان در استان و منطقه کم نظیر است. 

رزمگاه با بیان اینکه در سال جاری از محل سرفصل اعتبارات، تجهیز و تعمیرات نماکاری دفتر شورای نگهبان تکمیل شده است، گفت: در زمینه نرم افزاری و فناوری اطلاعات برای دستیابی آسان و تسهیل در امور، استپ های دفتر شورای نگهبان به روز رسانی شده اند که با این اقدام پرونده های فیزیکی حذف شده که نیازی به تشکیل و نگهداری چنین پرونده های نیست؛ بلکه پرونده ها بصورت هوشمند، اسکن شده، محفوظ و ایمن در آمده و در بانک فناوری و اطلاعات شورای نگهبان شهرستان سقز نگهداری می شوند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان نیز  مردم را پاسبان و پاسدار انقلاب دانست و گفت: شرکت همیشه و پرشور مردم در انتخابات، نشان دهنده اعتماد مردم به عنوان ولی نعمتان به مبانی انقلاب است.

 

حجت الاسلام علیرضا باباشاهی اضافه کرد: انقلاب ایران اسلامی به عنوان یک انقلاب مردمی، فرهنگی، ظلم ستیز و ایدئولوژیک با وجود گذشت سال ها از عمر با برکت آن، به واسطه وجود رهبری فرزانه و مردم همیشه در صحنه، از اهداف آن عدول نشده است.
 باباشاهی انتخابات را یک فرصت مغتنم برای پیشبرد و اجرا شدن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: شورای نگهبان جایگاه مهمی که در نظام سیاسی ما دارد تا حقی از کسی ضایع نشود در واقع بر هویت و حیثیت مردم (انتخابات) نظارت می کنند.


رئیس دفتر شورای نگهبان استان کردستان هم با بیان اینکه، از ارکان اصلی انتخابات، مردم، نامزدها، قانون، عوامل اجرایی، نظارت، امنیت و سلامت انتخابات است، اظهار کرد: شورای نگهبان به دور از مسایل گروهی، سیاسی، حزبی، جناحی و قبیله ای حرکت خواهد کرد.


بهروز مهتابی، اضافه کرد: ترکیب نامزدها، تمکین به قانون توسط عوامل اجرایی، هواداران، نامزدها و برگزار کنندگان و هیات نظارات بر انتخابات باید همواره مد نظر باشد.


انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

انتخاباتریاست جمهوریانتخابات کشورشوراهای اسلامی شهر و روستاشورای نگهباننامزدهافریدون رزمگاه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان