سرخط خبرها :
پنجشنبه 23 مهر 1394 / 11:50|کد خبر : 164|گروه : سیاسی

مدیر کاروان های حج تمتع و عمره سقز و بانه:

آل سعود فاقد اخلاص و مسئولیت پذیری واقعی است

آل سعود فاقد اخلاص و مسئولیت پذیری واقعی است

مدیر کاروان های حج تمتع و عمره سقز و بانه گفت: رژیم آل سعود علی الظاهر خود را خادم حرمین شریفین قلمداد نموده ولی هیچ گاه اثبات نکرده که خادمی دلسوز است و همواره فاقد اخلاص و مسئولیت پذیری واقعی بوده است.

به گزارش گولان سقز، حاج محمد علی سلیمی از مدیران  کاروان های حج تمتع و عمره سقز و بانه می باشد که تاکنون بیش از 20 بار به سفر حج مشرف شده است.

وی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن ابراز تاسف از پیشامد حادثه منا گفت: متاسفانه تاکنون حادثه ای ناگوار و دلخراش همچون حادثه منا در روز عید قربان سال جاری بوقوع نپویسته هرچند که در سالهای گذشته نیز شخصاً شاهد کشتار و هلاکت زائرین بودم و بارها و بکرات، سوء مدیریت و بیکفایتی رژیم آل سعود را مشاهده کرده ام.


سلیمی افزود: آن رژیم علی الظاهر خود را خادم حرمین شریفین قلمداد نموده ولی هیچ گاه اثبات نکرده که خادمی دلسوز است و همواره فاقد اخلاص و مسئولیت پذیری واقعی بوده است.


وی با بیان اینکه جنایت و حادثه منا در سال جاری جداً جای تاسف و تالم است حادثه ای بی سابقه که منجر به هلاکت و شهادت بیش از پنج هزار زائر بیگناه و مهاجر الی الله از برخی کشورهای گردید، اضافه کرد: این حادثه صرفاً حاصل سوء مدیریت و بی مبادلاتی رژیم آل سعود بوده است.


سلیمی خاطرنشان ساخت: زائران امسال بمراتب از تعداد زوار سالهای پیشین کمتر بوده لیکن عدم توجه و تعلل و تقصیر عوامل رژیم مذکور و تعمد در مسدود نمودن مسیر رمی جمرات در آنروز دلیل واقعی حادثه بوده است و به هیچ وجه تعللی قابل توجیه و البته قابل جبران نمی باشد.


این حاجی با بیان اینکه واقعه تلخ منا در تاریخ بشریت ثبت گردید، گفت: در این ارتباط جا دارد که از نحوه برخورد، تلقی و حتی اولتیماتوم رهبر فرزانه انقلاب تقدیر و امتنان نمود چرا که فرمایشات ایشان موجب شد که رژیم آل سعود به ناچار و تحت اکراه همکاری لازم را بعمل آورد تا پیکر پاک زائرین جان باخته به کشور عزیز اسلامی بازگردانده شود و تبعاً مردم قهرمان ایران در تمام شهرها از پیکر جان باختگان، استقبال بجا و شایسته ای بعمل آوردند.

انتهای خبر/



برچسب ها :

آل سعودمناحجاج

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان