سرخط خبرها :
شنبه 7 اسفند 1395 / 13:24|کد خبر : 1592|گروه : سیاسی

ردای ارزشمند جمهوری اسلامی بر قامت مدیران رانتی و جناحی در کُردستان/دست کم در انتخاب مسئول روابط عمومی دقت کنید تا زیباتر جلوه دهید!

ردای ارزشمند جمهوری اسلامی بر قامت مدیران رانتی و جناحی در کُردستان/دست کم در انتخاب مسئول روابط عمومی دقت کنید تا زیباتر جلوه دهید!

مسئول روابط عمومی و سرپرست حوزه استاندار کُردستان با مدیرمسئول یک سایت‌ مردمی در مریوان و البته منتقد دولتی درگیر شده و از فرط فشار انتقادات، این سایت‌ منتقد را "ضدانقلاب" خطاب کرد.

به گزارش گولان سقز،به نقل از زریوار خبر، " گویند که روزی ملانصرالدین به حمام رفته بود. اتفاقا یکی از بزرگان شهر نیز برای استحمام آمد. وی برای اینکه با ملا شوخی کرده باشد رو به او کرد و گفت: ملا قیمت من چقدر است؟

ملانصرالدین گفت: بیست تومان.

بزرگ ناراحت شد و گفت: مردک نادان اینکه تنها قیمت لنگ حمام من است.

ملانصرالدین هم گفت: منظورم همین بود والا خودت ارزش نداری!"
 

حکایت فوق تلنگری بر حال برخی از مسئولین بی‌لیاقت و رانتی است که در ردا و پوشش دولتی و در زیر چتر حمایت نظام جمهوری اسلامی ایران به نان و نوایی رسیده‌اند که در واقع توان و ارزش چنین پست و مقامی را ندارند.
 

دولت یازدهم و شعارهای متعدد روحانی در سال 92 توانست سکان دولت یازدهم را به دست به اصطلاح اعتدال‌گرایان بدهد؛ اعتدالی که با انتصابات جناحی، باندی، رانتی و البته سیاسی به حاشیه رانده شده و اکنون به سیاسی‌ترین دولت تبدیل شده است.

نمونه این سیاسی‌کاری ها در انتصابات دولتی، ورود برخی از چهره‌های غیرمتخصص و گمنام و همچنین سیاستمداران خسته و بازنشسته به کُردستان بود که سکان کشتی پر تلاطم اصلاحاتی‌ها را بیشتر در خطر انداخته است.

مشاور و سرپرست حوزه استاندار کُردستان نمونه‌ای از ورود بی‌ضابطه و باندی فردی به دولت به اصطلاح اعتدال‌گرایان است که بدون هیچ سابقه سیاسی و کار دولتی و تنها به واسطه ارتباط با استاندار خسته کُردستان، پستی بزرگ‌تر از حد و اندازه خود به وی تقدیم شد.

علاوه بر آن و در جریان تصویب چارت جدید برخی از استانداری‌های کشور، این فرد به عنوان مدیر روابط عمومی استانداری کُردستان نیز منصوب شد تا چرخه انتصابات بدون ضابطه و باندی تکمیل شود و این فرد عملاً به همه کاره استانداری تبدیل شود.

در جدیدترین اظهارات این فرد و در جریان سفر روز پنجشنبه هفته گذشته استاندار به شهر مریوان، سرپرست حوزه استاندار کُردستان با مدیرمسئول یکی از سایت‌های مردمی و البته منتقد دولتی درگیر شده و از فرط فشار انتقادات، سایت‌های منتقد را "ضدانقلاب" خطاب کرد.

آقای اراکی دفتر استاندار غیربومی که کنترل اعصاب خود را بالاخره در جمعی عمومی از دست داد باید به خوبی توجه داشته باشد که اطلاق واژه "ضدانقلاب" به رسانه‌های دارای مجوز پیگرد قانونی داشته و این حق تا رسیدن به نتیجه محفوظ می‌ماند.

مسئول روابط عمومی استانداری کُردستان به همراه معاون سیاسی امنیتی استانداری و البته شخص استاندار، مکررا و البته غیرمستقیم به دلیل زیر فشار بودن انتقادات، از واژه‌های "ضد نظام"، "ضد مردمی" و "ضدانقلاب" برای سایت‌های منتقد دولت استفاده کرده بودند که اینبار آقای به اصطلاح اصلا‌ح طلب، مستقیماً و رودرو این واژه را خطاب به سایت‌های منتقد در جمعی عمومی بکار برد.

آیا به دلیل صراحت کلام و نشان دادن واقعیت ها و حقایق، حقایقی که برای عده ای ناخوشایند است و همیشه خواهان پنهان ماندن آنها هستند، می توان کسی را ضد انقلاب خواند؟ صرفا به دلیل داشتن پست ها و مناصب دولتی، نمی توان مفاهیم و ارزش های مردمی و انقلابی را نیز در اختیار انحصاری خود گرفت.

البته چنین یاوه‌گویی‌هایی از سوی دولتی‌ها و برخوردهای گازانبری با رسانه‌های منتقد – چه در کُردستان و چه در جاهای دیگر – چیز جدیدی نبوده و در طول چهارسال دولت تدبیر و امید به صراحت در زبان و کلام آقایان دولتی مشاهده شده است.

این اظهارات عجیب و نپخته در حالی از سوی این فرد جناحی در استانداری کُردستان خطاب به رسانه‌های منتقد گفته می‌شود که ارتباطات آقایان با برخی افراد معلوم‌الحال – در لباس خبرنگار اما با ماموریتی دیگر! – خود جای سوالی بزرگ در افکار عمومی استان بوده که چگونه است که فردی با سابقه محکومیت سیاسی در تمامی جلسات عمومی و خصوصی استانداری حضور مثبت داشته باشد اما سایت‌های مردمی ضد انقلاب خوانده شوند؟!

علاوه بر این، احداث سایتی در دل استانداری کُردستان  و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت و بودجه روابط عمومی استانداری، با ماموریت دفاع تمام قد از تمامی دستاوردهای نداشته دولت در کُردستان و لاپوشانی ضعف‌ها، کم‌کاری‌ها و سیاسی‌کاری آقایان خود جای سوالی بزرگ و البته بی‌جواب از سوی آقایان است.
 

البته نوک پیکان تمامی این انتقادات به شخص استاندار است – در صورت توان مقابله با زیردستی‌های خود! – که چرا حداقل نیروهای هم‌تیمی خود را به دوره‌ای برای آموزش ادبیات سیاسی، نحوه برخورد با خبرنگاران و پاسخگویی به افکار عمومی دعوت نمی‌کند تا چنین گاف سیاسی در کلام آقای سه پسته استانداری کُردستان بوجود نیاید و حداقل چند ماه پایانی حضور وی در کُردستان با حواشی کمتری به پایان برسد؟


انتهای پیام/



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان