سرخط خبرها :
یکشنبه 1 اسفند 1395 / 10:21|کد خبر : 1560|گروه : سیاسی

یادداشت اختصاصی/

کارنامه مدیران در سال اقتصاد مقاومتی درهاله‌ای از ابهام به سر می برد

کارنامه مدیران در سال اقتصاد مقاومتی درهاله‌ای از ابهام به سر می برد

امسال ضعف مدیریتی های زیادی را شاهد بودیم که ناشی از بی برنامه بودن دولت تدبیر و امید در راستای سال اقدام و عمل بوده است، داغ واژگونی قطار در سمنان، فرشتگان زمینی و امدادگران سازمان آتش‌نشانی در پلاسکو، قضیه آوار بهمن بر سرکولبران سردشت، زلزله استان فارس، سیل در سیستان و بلوچستان و آخرین مورد سیل در خوزستان واقعاً مایه ی تأسف بسیار دارد.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع هزاران نفر از مردم آذربایجان غربی به چند نکته در خصوص راهپیمایی 22 بهمن و اهمیت حضور گسترده مردم اشاره کردند؛ هیچ فاصله ای بین مردم و نظام جود ندارد و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خود با این مشارکت زدند.

 

جامعه ای که در آن مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود حضور و مشارکت پررنگی دارند، راه های انحراف از اهداف و خواسته های دشمنان، بر حاکمان بسته می شود. لیکن حضور مداوم در صحنه های سیاسی در قالب راهپیمایی روز قدس، 22بهمن، مشارکت در انتخابات،، و... نشانه ی مقبولیت حداکثری حاکمیت سیاسی از سوی مردم و آحاد جامعه با تمام طیف های فکری می باشد که باعث ایجاد نظم درونی و نگذاشتن دخالت های بیگانگان در عرصه های داخلی را به همراه دارد.

مشارکت های سیاسی و تلاش برای پیشبرد فرامین مقام معظم رهبری، احساس مسئولیت مردم در مقابل کشور، نشان از وفاق ملی و همبستگی اجتماعی است.

رهبر انقلاب در سخنانی فرمودند:« يك عده‌اي تعبير «آشتي ملي» را مي‌گويند؛ اين‌ها به نظر من معني ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا مي‌گوييد آشتي؟ مگر مردم باهم قهرند؟ بله، مردم با آن كساني كه روز عاشورا آمدند وسط خيابان و با قساوت و بی شرمی ، جوان بسيجي را در خيابان لخت كردند و كتك زدند، قهرند و آشتي هم نمي‌كنند.»، در این باره می توان گفت مردم ایران هیچگاه با یکدیگر قهر نبوده تا باهم آشتی کنند بلکه با دشمنان نظام و انقلاب قهر هستند و در این صورت هیچ آشتی با خائنین نظام اسلامی نداشته و ندارد. مگر آنان نبودند که در سال 88 بهانه انتخابات را آوردند، اما 6 ماه پس از آن درگیری‌های کذایی، شعار دادند، «انتخابات بهانه است نظام، نشانه است»، آیا مردم باید این افراد را به‌ عنوان انقلابی بدانند و با آنها آشتی کنند؟!

 

همانگونه که رهبری بیان داشتند:« آخر سالِ «اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل» است و مسئولين بايد نشان دهند براي اقدام و عمل چه كرده‌اند؛ نگويند بايد چنين بشود، بگويند چنين شد. نمي‌شود گلايه‌هاي مردم را ناديده گرفت؛ مسئله‌ي گراني و بيكاري و ركود مهم است؛ مسئولين بايد تلاش كنند.»، باید گفت: شعار اقتصاد مقاومتی باید از سر زبانها بیرون بیاید و هر سه قوه(مجریه، قضاییه و مقننه) باید کارنامه و نتیجه عمل خود را ارائه دهند تا مردم نتیجه وعده و وعید های آنان را ببینند. ملت چشم انتظار کاهش تورم و از بین رفتن رکود و بیکاری هستند.

 

مردم ما امروز از کسانی گله‌مندند که بدون ضمانت پول بیت‌المال را چپاول می‌کنند و خم به ابرو نمی‌آورند لذا رؤسای قوا باید با استحکام جلوی این مسائل را بگیرند و آنرا به بیت المال بازگردانند.

امسال ضعف مدیریتی های زیادی را شاهد بودیم که ناشی از بی برنامه بودن دولت تدبیر و امید در راستای سال اقدام و عمل بوده است، داغ واژگونی قطار در سمنان، فرشتگان زمینی و امدادگران سازمان آتش‌نشانی در پلاسکو، قضیه آوار بهمن بر سرکولبران سردشت، زلزله استان فارس، سیل در سیستان و بلوچستان و آخرین مورد سیل در خوزستان واقعاً مایه ی تأسف بسیار دارد که بی تدبیری دولت در تمام این عرصه ها نمودی آشکار پیدا کرده است. متاسفانه رییس دولت که عالی ترین مقام می باشد به خود این اجازه را نداد تا از نزدیک از این مناطق بازدید بعمل آوردند و آسیب ها و درد های مردم زجر کشیده را لمس کنند، حالا وای به حال اینکه برای آنها اقداماتی انجام بدهند!!!

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

اقتصادمقاومتیکارنامه مدیراندولت تدبیر و امیدسال اقتصاد مقاومتیاقدام و عملیادداشت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان