سرخط خبرها :
سه شنبه 14 مهر 1394 / 13:14|کد خبر : 151|گروه : اجتماعی

فرمانده نیروی انتظامی سقز:

الگوبرداری از رسانه های بیگانه یکی از آسیب های اجتماعی است

الگوبرداری از رسانه های بیگانه یکی از آسیب های اجتماعی است

فرمانده نیروی انتظامی سقز با اشاره به رواج اعتیاد در بین بانوان گفت: کم رنگ شدن اعتقادات و باورهای مذهبی، الگو برداری از رسانه های بیگانه که سیگار را به عنوان یک پرستیژ مطرح می کنند و از عوامل گرایش زنان و دختران به مصرف مواد مخدر می باشد.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، نماینده بانوان ادارات به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی و همچنین فرمانده پلیس راهور شهرستان سقز دیدار کردند.

سعادت صالحی مشاور فرمانداری ویژه در امور بانوان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از تلاشهای آنان در جهت برقراری امنیت شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

صالحی خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) همواره بر دو موضوع سلامت و امنیت تاکید ویژه داشتند که این امر نشان از اهمیت والای امنیت در جامعه است.

وی در ادامه به بحث آسیب های اجتماعی چون اعتیاد بانوان اشاره کرد و خواستار بررسی این مهم از سوی نیروی انتظامی شهرستان شد.

صالحی گفت: طلاق و آمار رو به فزونی هر روزه اش در راس آسیب های اجتماعی قرار گرفته است و به دنبال آن معضل زنان و کودکان خیابانی و اعتیاد خود نمایی می کنند که باید راهکاریی برای کمتر کردن این آسیب ها و یا حداقل جلوگیری از بالا رفتن هر روزه آمار آن ها از سوی مسوولان ارائه شود.

مشاور فرماندار در امور بانوان در ادامه از فرمانده نیروی انتظامی سقز خواستار معرفی یک نماینده (خواهر) برای حضور در جلسات و بررسی مشکلات بانوان این شهرستان شد.

حمید رضا اکبری فرمانده نیروی انتظامی سقز نیز طی سخنانی از حضور نماینده بانوان ادارات در این دیدار تقدیر و تشکر کرد و افزود: تمام تلاش پلیس در جهت تأمین نظم و امنیت شهر و آسایش شهروندان است، مردم نیز در حفظ و تحکیم این امنیت سهیم و شریک هستند و ما باید در ارتقای سطح امنیت اجتماعی از توان مردم به خوبی استفاده کنیم.

وی احساس امنیت را از خود امنیت مهم تر ارزیابی کرد و گفت: در حوزه آسیب های اجتماعی بایستی پیشگیری از جرم در اولویت قرار گیرد و از برخوردهای سلبی جلوگیری شود .

اکبری با اشاره به رواج اعتیاد در بین بانوان گفت: کم رنگ شدن اعتقادات و باورهای مذهبی، الگو برداری از رسانه های بیگانه که سیگار را به عنوان یک پرستیژ مطرح می کنند، دوستان و  خلوت نشینی ها، بی سرپرستی،  بدسرپرستی و  تک سرپرستی از عوامل دیگر گرایش زنان و دختران به مصرف مواد مخدر است،

 

 این مسئول یادآور شد: نیروی انتظامی آمادگی دارد تا با اعزام کارشناسان در بحث کلاسهای مربوط به پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، آشنایی با مواد مخدر و ... به ادارات سطح شهرستان خصوصاً آموزش و پرورش همکاری داشته باشد.

 اکبری در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در فضایی سالم و با تعامل و مشارکت خوب مردم بقاء امنیت را در سطح شهرستان حفظ کنیم.

انتهای خبر/



برچسب ها :

نیروی انتظامیاعتیاد بانوانآسیب اجتماعیسقز

نظرات کاربران :

مصطفی ( ع ـ ن ) [چهارشنبه 15 مهر 1394 | 11:17] پاسخ

انتصاب شایسته جناب سرهنگ : حمید رضا اکبری را به عنوان فرمانده انتظامي شهرسـتان سقّزصمیمانه تبریک عرض نموده ان شاءالله این انتخاب سرآغاز راهی پُر اُمید به سَمت دستیابی به قُله های رفیع شهرستان بوده و نوید بخش نشاط و تحرک اهالی خواهد بود . موفقیت و سربُلندی شما و کُلیه خدمتگزاران به نظام مُقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسألت می نماییم.

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان