سرخط خبرها :
پنجشنبه 14 بهمن 1395 / 14:21|کد خبر : 1472|گروه : سیاسی

یادداشت اختصاصی/

کولبری سعادت مرزنشینان است نه سعادت استانداری!

کولبری سعادت مرزنشینان است نه سعادت استانداری!

کولبر مرد شجاعی است که برای یک لقمه نان حلال، خانواده اش تا بازگشت دست به دعاست تا صدای مین یا گلوله ای شنیده نشود و خبری ناگوار را نشنود.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، واژه ی کولبری آنقدر تراژدی غمناکی است که باید آنرا در تاریخ حملات داعش به کوبانی و شنگال با انفال و حلبچه و... ثبت کرد.

در طول هشت سال دفاع مقدس مرزداران اولین عامل بازدارنده رژیم بعث عراق بودند که برای دفاع از ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی شهادت ها دادند و بمباران شیمیایی شدند تا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه سرافرازانه به اهتزاز در آید.

 واقعیت ها را باید پذیرفت بدلیل فقر معیشتی و نبود کارخانه ها و مراکز صنعتی مردم این منطقه از ایران اسلامی به کولبری مشغول هستند و به هیچ وجه حاضر به تشکیل باندهای قاچاق و کاروانهای حمل مواد مخدر نیستند تا مرگ و سرنوشت جوانان مملکت خویش را رقم بزنند.

کولبر مرد شجاعی است که برای یک لقمه نان حلال، خانواده اش تا بازگشت دست به دعاست تا صدای مین یا گلوله ای شنیده نشود و خبری ناگوار را نشنود.

دستاورد کولبری: مرگ اجباری، نقص عضو، دردهای مفصلی و...  است فقط به جرم اینکه کولبر است هر نامی بر او میگذارند جناب سعادت شما که استاندار دولت تدبیر و امید هستید از شما بعید و دور از انتظار بود چنین واژه ای را بلغور کنید!!!

 اگر مرزداران قاچاقچی هستند چرا دولت برای خانواده مرزنشینان، کارت هدیه 200 هزار تومانی تخصیص داد. آیا این با روحیه دولت تدبیر و امید مغایرت ندارد؟؟؟ بهتر است بجای اینکه کولبر را قاچاقچی بنامید بفکر برجام، نافرجام دولت باشید که هیچ فرجام و تاثیری برای مناطق مرزنشین نداشت. ناتوانمندی دولت که 7000 شغل ایجاد کرده است اینجا نمود اصلی پیدا خواهد کرد چند نفر واقعا از این افراد کولبر هستند !!!؟؟؟ آیا دولت در قضیه کارت کولبری که از طریق استانداری ها بین مردم مرزنشین تقسیم می شود به  خدمات بیمه کولبری یا تحت پوشش قرار دادن آنها توجه کرده است!!!؟؟؟

کاش اقای سعادت، سعادت داشتند بجای اینکه سنگ اندازی کنند برای اینکه شعار دولت تدبیر و امید را محقق می ساختند. اگر چند نفر کولبر را معرفی می کردند تا از این 7000 نفر شغلی که دولت ایجاد کرده است حداقل سهمی از آن به کولبرها می رسید و یک کار خداپسندانه ای انجام می داد تا سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود می کرد.

هر چند نام این غیور مردان در تاریخ ثبت خواهد شد اما تو چه سعادتی پیدا کردی که نام نیکت ثبت شود اقای سعادت!!!؟؟؟

 

انتهای پیام/آراس قربانی پور

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

کولبریمرگ اجباریاستانداریغیورمردانسعادت مرزنشینانقاچاقچیمینشلیک گلولهبیکاریفقر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان