سرخط خبرها :
دوشنبه 11 بهمن 1395 / 08:53|کد خبر : 1453|گروه : اجتماعی

مصرف گاز طبیعی در کردستان 22 درصد افزایش یافت/ مشترکین در مصرف گاز صرفه جویی کنند

مصرف گاز طبیعی در کردستان 22 درصد افزایش یافت/ مشترکین در مصرف گاز صرفه جویی کنند

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: با ورود موج سرما و بارش های اخیر، مصرف گاز در استان 22 درصد افزایش یافته است و لازم است شهروندان در مصرف صرفه جویی کنند.

به گزارش گولان سقز، احمد فعله گری در گفت و گو با ایرنا افزود: مصرف روزانه گاز مشترکین استان به صورت میانگین 9 میلیون مترمکعب بوده که در این مدت با افزایش 2 میلیونی به 11 میلیون مترمکعب رسیده است.


وی اضافه کرد: با وجود افزایش میزان مصرف، جریان گاز استان پایدار بوده و در این مدت مشکل خاصی از لحاظ افت فشار گاز ایجاد نشده است.


وی اظهار کرد: برای پایداری جریان گاز استان، گاز نیروگاه برق سنندج و کارخانه سیمان که جزو مشترکین پرمصرف استان هستند قطع شده و جریان برق تمامی واحدهای صنعتی و تولدی و مشترکین خانگی برقرار است.


وی از شهروندان خواست در این مدت که دمای هوا کاهش محسوسی پیدا می کند ضمن رعایت نکات ایمنی، در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا مشترکین با مشکل افت فشار مواجه نشوند.


فعله گری با اشاره افزایش تعداد مشترکین گاز استان در سال جاری نیز گفت: امسال 19 هزار و 618مورد اشتراک پذیری جدید در بخش های خانگی، عمومی و صنعتی استان صورت گرفته است.


وی اضافه کرد: در این مدت، 409 کیلومتر شبکه گذاری و 9 هزار و 434مورد نصب انشعاب انجام گرفته است که از این میزان تعداد یک هزار و 822 مورد انشعاب شهری و هفت هزار و 612 مورد انشعاب روستایی بوده است. 


وی گفت: از ابتدای گازرسانی به استان کردستان تاکنون، هشت هزار و 998 کیلومتر شبکه گذاری شهری و روستایی انجام گرفته که از این میزان سه هزار و 215 کیلومتر در بخش شهری و پنج هزار و 783 کیلومتر در بخش روستایی به اجرا درآمده است.


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان افزود: هم اکنون 52 جایگاه CNG، یک هزار و 780 مورد گازرسانی به صنایع و مصارف عمده، 25 هزار و 460 مورد مصارف عمومی و 12 شهرک صنعتی در سطح استان کردستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.


وی تعداد کل ایستگاه های تقلیل فشار را 556 مورد عنوان کرد و گفت: شرکت گاز استان همواره تلاش می کند به بهترین نحو ممکن به مردم استان خدمات ارائه دهد.


شرکت گاز استان کردستان با 9 هزار کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی به حدود 450 هزار مشترک خانگی، تجاری و صنعتی خدمات ارائه می دهد.


پس از فعالیت یک سامانه بارشی در استان کردستان، دمای هوا کاهش محسوسی پیدا کرده و طبق اعلام هواشناسی کردستان در شبانه روز گذشته دمای هوای تا 11 درجه کاهش پیدا کرده و در برخی مناطق دمای هوا تا منفی 20 درجه سانتی گراد کاهش پیدا می کند. 

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

مصرف گازگازصرفه جوییافزایش مصرف گاز در کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان