سرخط خبرها :
سه شنبه 5 بهمن 1395 / 13:42|کد خبر : 1426|گروه : ورزشی

بانوان ورزشکار می توانند الگوی اخلاقی برای سایر افراد جامعه باشند

بانوان ورزشکار می توانند الگوی اخلاقی برای سایر افراد جامعه باشند

سنندج- ایرنا- بانوی تکواندو کار سقزی گفت: بانوان ورزشکار می توانند الگوی اخلاقی و شخصیتی خوبی برای سایر افراد جامعه باشند.

به گزارش گولان سقز به نقل از ایرنا، روناک حسن زاده متولد 1377 در شهرستان سقز در اوج شکوفایی و نوجوانی موفقیت های زیادی در عرصه ملی و بین المللی کسب کرده است.


وی دارنده عنوان قهرمانی بانوان و چندین مدال طلا، نقره و برنز است او از 9 سالگی فعالیت های ورزشی را آغاز کرده و علاقه مند به ورزش به ویژه ورزش های رزمی و دوچرخه سواری است.


این بانوی ورزشکار در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امروز بانوان در عرصه ورزش از جایگاه ویژه ای برخوردارند و روز به روز بر تعداد بازیکنان قهرمانی و مربیان و داوران نمونه استان افزوده می شود.


وی افزود: ورزش افزون بر سلامتی و شادابی جسم و روان سبب می شود بانوان بتوانند قهرمان معرفی شوند و الگویی برای سایر افراد جامعه باشند.
او با اشاره به اینکه در چند سال اخیر تعداد بانوان قهرمان کردستانی در رشته های مختلف ورزشی روبه افزایش و بوده است گفت: امروز بسیاری از بازیکنان اردوهای آماده سازی تیم ملی متشکل از بانوان کردستانی هستند.


به گفته وی افزایش قهرمانی بانوان در رشته های مختلف ورزشی ترویج و گسترش ورزش بانوان را در جامعه بدنبال خواهد داشت.


حسن زاده با بیان اینکه توسعه ورزش بانوان نیازمند توجه ویژه مسئولان است ابراز امیدواری کرد با مدیریت مسئولان و فراهم کردن امکانات و بسترهای مناسب ورزشی ویژه بانوان، مشکلات و محدودیت های ورزشی بانوان رفع شود.


او اضافه کرد: بدون شک هر چه حمایت ها بیشتر باشد رنگ مدال های قهرمانان نیز در عرصه ملی و بین المللی پر رنگ تر خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه سیاست دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان حمایت از ورزش بانوان است گفت: حضور پر رنگ بانوان در عرصه های مختلف ورزشی و کسب مدال های بین المللی افتخاری برای کشور است.


وی با اشاره به اینکه ورزش نقش مهمی در پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی دارد، بر توسعه ورزش در همه شهرها و روستاهای استان تاکید کرد.


به گفته وی، ورزش یک ابزار تفریحی سالم و ضامن سلامت انسان است توسعه ورزش و ترویج ورزش در جامعه سبب پویایی و شکوفایی جامعه می شود.


وی گفت: حمایت از جوانان و نوجوانان ورزشکار و فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای آنها می تواند سبب تقویت روحی و ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس در جوانان شود.


روناک حسن زاده عضو تیم ملی نوجوانان جهت اعزام به مسابقات جهانی چین، عضو تیم ملی نوجوانان اعزامی به مسابقات آسیایی اندونزی و نیز عضو تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی و عضو تیم ملی جوانان جهت اعزام به مسابقات آسیایی فیلیپین است.


او عضو تیم پردیس بومهن تهران و عضو تیم شمال غرب مسابقات لیگ استان تهران است و در مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات لیگ کشور و در مسابقات نونهالان مقام اول را کسب کرده است.


کسب عنوان سوم تیمی مدال طلا مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور و کسب مدال نقره مسابقات آزاد انتخابی تیم ملی نوجوانان، مدال نقره مسابقات آزاد انتخابی تیم ملی نوجوانان، مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان بزرگسالان، مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان کشور، مدال برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور از موفقیت های این بانوی تکواندوکار است.


در استان کردستان در مجموع بیش از 53 هزار و 670 ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند و این تعداد ورزشکار در 347 هیات ورزشی استانی و شهرستان عضویت دارند. 

 

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

تکواندوورزشکار سقزیروناک حسین زاده

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان