سرخط خبرها :
شنبه 11 مهر 1394 / 12:57|کد خبر : 141|گروه : سیاسی

حفظ و گسترش ارزش های دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است/ آل سعود شایستگی پرده داری خانه خدا را ندارد

حفظ و گسترش ارزش های دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است/ آل سعود شایستگی پرده داری خانه خدا را ندارد

مشاور فرماندار ویژه سقز در امور بانوان با بیان اینکه ملت ایران افتخارات امروز خود را مدیون فداكاری رزمندگان، ایثارگران و خون های پاك شهدا هستند، گفت:هفته دفاع مقدس به قشر خاصی تعلق ندارد و حفظ و گسترش ارزش های دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است.

فرماندار سقز در حاشیه برگزاری همایش پیاده رویی در گفتگو با خبرنگار گولان سقز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز شاهد استقبال پرشور خانواده های سقزی از همایش پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس هستیم.


ورمقانی با یادآوری رشادت ها و جانفشانی ها رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گفت: درسی که از دفاع مقدس گرفتیم این بود که اتحاد و همبستگی مردم عزیز ما بالا رفت.


حق رضا نادرپناه جانشین فرمانده سپاه سقز نیز ضمن محکوم کردن حوادث دردناک منا که به دلیل بی‌کفایتی رژیم آل سعود در ایام حج اتفاق افتاده، اعلام کرد: آل سعود شایستگی پرده داری خانه خدا را ندارد.


نادرپناه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،  افزایش اعتماد به نفس و اقتدار ملی را از نتایج دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: به رغم تلاش دشمن برای اختلاف افکنی در بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور ما، به لطف خداوند متعال و در سایه هوشیاری مردم تنها کشوری در منطقه هستیم که امنیت کامل در آن حاکم است.


وی با قدردانی از حضور گرم خانواده های سقزی در این پیاده روی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما نشان داد که دشمن شناس باشیم و ما نیز دشمنان خود را به خوبی شناختیم.


سعادت صالحی مشاور فرماندار در امور بانوان در این همایش در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت فاجعه مرگ حجاج در منا از مسئول دانستن رژیم سعودی در این حادثه سخن گفت.


صالحی ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه افزود:  ناتوانی و بی تدبیری آل سعود در فاجعه منا به خوبی نمایان شده است.


وی در ادامه بااشاره به همایش پیاده رویی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی خوبی برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با دلاور مردی ها و رشادت های بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.


 صالحی با بیان اینکه ملت ایران افتخارات امروز خود را مدیون فداكاری رزمندگان، ایثارگران و خون های پاك شهدا هستند، گفت:هفته دفاع مقدس به قشر خاصی تعلق ندارد و حفظ و گسترش ارزش های دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است.

انتهای خبر/

 



برچسب ها :

همایش پیاده روییدفاع مقدسسقزآل سعود

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان