سرخط خبرها :
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 / 17:23|کد خبر : 1814|گروه : سیاسی

امام جمعه سقز:

مردم گول چه کردیم ها و چه خواهیم کرد های دولتمردان را نخورند/ در 4 سال اخیر فقرا، فقیرتر شدند

مردم گول چه کردیم ها و چه خواهیم کرد های دولتمردان را نخورند/ در 4 سال اخیر فقرا، فقیرتر شدند

ماموستا حسینی گفت: بعنوان امام جمعه این شهر از مردم تقاضا دارم که با حضور حداکثری خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این آب و خاک بکوبند.

ماموستا سید حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار گولان سقز ضمن تاکید به حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت ماه اظهار داشت: مردم مناظره ها را دیدند و کاملا برای آنان روشن شد که در دولت یازدهم فقرا، فقیرتر شدند و بیکاری بیش از پیش افزایش یافت.

ماموستا حسینی با بیان اینکه دولت خودش را به مردم کردستان نشان داد، افزود: ما در دوره دولت یازدهم شاهد حقوق های نجومی و اختلاس ها بودیم.

وی اضافه کرد: پروژه ی عظیم و نیمه کاره سد چراغ ویس که در سقز افتتاح شد، نه رئیس جمهور و نه نماینده او به خودشان زحمت ندادند تا در محل پروژه حضور داشته باشند هرچند که پروژه هنوز هم نیمه تمام است و آبگیری نشده است.

خطیب جمعه سقز یادآور شد: مردم نباید گول تبلیغات و حرفهای چه کردیم و چه خواهیم کردهای مسئولان و دولت مردان دوره یازدهم را بخورند.

ماموستا حسینی با بیان اینکه در قرآن وروایات به امانت داری سفارش شده است وطن یک امانت است و باید دست کسی بیفتد که امانت دار خوبی برای مردم باشد، افزود: امیدواریم که فسادها و اختلاس را در دولت اجرایی آن دیگر نبینیم.

وی گفت: بعنوان امام جمعه  این شهر از مردم تقاضا دارم که با حضور حداکثری خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این آب و خاک بکوبند.

او در پایان با بیان اینکه در این 4 سال اخیر از سوی دولت خیری به مردم کرستان و سقز نرسیده است، افزود: برنامه های حجت الاسلام رئیسی کاملاً با فرمایشات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی همخوانی دارد و همچنانکه معلوم است این کاندیدای ریاست جمهوری با دغدغه ها، مشکلات معیشتی مردم ایران خصوصا کردستان آشنایی دارند.

انتهای خبر/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

ماموستا سید حسین حسینیانتخاباتریاست جمهوریشورای اسلامی شهر و روستامناظرهحقوق های نجومیخطیب جمعه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان