سرخط خبرها :
پنجشنبه 30 دی 1395 / 09:46|کد خبر : 1399|گروه : سیاسی

تناقضات بازهم در کلام آقایان سیاسی استانداری کُردستان؛

آشناگر: مدیران جدید به نقدها و تخریب های غیرمنصفانه توجه نکنند/میقانی: رسانه‌های کُردستان محجوب هستند

آشناگر: مدیران جدید به نقدها و تخریب های غیرمنصفانه توجه نکنند/میقانی: رسانه‌های کُردستان محجوب هستند

در واپسین ماه‌های عمر دولت یازدهم، آقایان سیاسی استانداری کُردستان بازهم در رویکرد تعامل با رسانه‌ها متناقض هستند.

به گزارش گولان سقز به نقل از نوای آبیدر، دولتی‌ها در کُردستان در واپسین ماه‌های عمر و فدرت خود بر مسند و صندلی‌های پر زرق و برق ریاست در تلاشند تا بازهم با به حاشیه راندن عدم توسعه یافتگی کُردستان و محقق نشدن وعده‌های انتخاباتی روحانی، کم‌کاری‌های خود را بپوشانند.

 

یکی از شگردهای آقایان سیاسی‌کار استانداری کُردستان، اظهارات نخ نما شده "تخریب علیه دولت"، "نقد غیرمنصفانه" و از این دست  اظهارات بوده که از بدو دولت تدبیر و امید از سوی روحانی و زیردستان وی مکررا تکرار شده است.

 

دولتی‌ها در کُردستان برای نشان دادن خوش‌خدمتی خود به آقایان مرکز نشین در تهران، گوی سبقت و حمله به رسانه‌های منتقد مردمی را از یکدیگر ربوده و از هر نوع اهرم فشاری برای جلوگیری از شفاف سازی و روشنگری فروگذار نکرده‌اند.

 

در جدیدترین اظهارات آاقی معاون سیاسی امنیتی کارکشته اصلاح طلبان در کُردستان آمده که "با روی کار آمدن این دولت، تخریب‌ها نیز آغاز شد و اکنون نیز به اوج خود رسیده است ولی با توکل به خدا و همت جدی و همراهی مسئولان و روحانیان، ید واحده ای برای توسعه استان خواهیم بود."

 

علیرضا آشناگر که در مراسم تودیع و معارفه هم تیمی و نورچشمی خود – فلاحی - در بانه سخن می‌گفت، افزوده که مدیران جدید به  نقدها و تخریب های غیرمنصفانه توجه نکنند و تمرکز خود را بر روی خدمت به مردم قرار دهند.

 

چنین اظهارات کلیشه‌ای از سوی فردی سیاسی در مسند معاونت ارشد سیاسی استان قدری تامل برانگیز بوده چرا که آقای معاون خودش خوب می‎داند که همین فضای نقد موجب شده تا آنان نیز اینگونه بی‌پروا رسانه‌های مردمی را تخریب‌گر نامگذاری کنند.

 

از طرف مقابل، میقانی، مشاور، سرپرست دفتر استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری در نشست و هم اندیشی با رسانه‌های کُردستان گفته بود که رسانه‌های کُردستان محجوب هستند و ما ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته‌ایم.

 

رویکرد قطع ارتباط و گارد بسته در مقابل رسانه‌های منتقد در دولت روحانی و زمامداری زاهدی بعنوان نماینده وی در کُردستان به حدی شدت گرفته که حتی اسمس‌های دعوت به جلسات به رسانه‌های منتقد فرستاده نمی‌شد و اداراتی که ارتباطی بیش از اندازه با این رسانه‌ها داشته، مورد مواخذه قرار گرفته‌اند.

 

رویکرد گازانبری مدیر غیرمتخصص قبلی روابط عمومی استانداری در مقابل کنش نرم آقای اصلاح‌طلب شناسنامه‌دار کنونی در پست معاونت روابط عمومی استانداری کُردستان و چرخش 180درجه‌ای آنان و مهربانی بیش از حد با رسانه‌های منتقد خود رنگ و بوی انتخاباتی را به وضوح روشن ساخته است.

 

مضاف بر اینکه، فشار از بالا و اظهارات نخ نمای آقای معاون سیاسی در باب تخریب و سیاه نمایی در مقابل نرمش کنونی روابط عمومی استانداری با رسانه‌های منتقد هیچ تعبیری جز تکاپوی انتخاباتی آقایان برای ریاست جمهوری نداشته و نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

استانداری کُردستانتناقض گویی مسئولین سیاسیروابط عمومی استانداری کُردستانعلیرضا آشناگر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان