سرخط خبرها :
دوشنبه 27 دی 1395 / 13:54|کد خبر : 1394|گروه : فرهنگی

سریال طنز «تاقانه» به زبان کُردی آماده نمایش در شبکه کردستان شد

سریال طنز «تاقانه» به زبان کُردی آماده نمایش در شبکه کردستان شد

سریال طنز «تاقانه» با هدف فرهنگ سازی بیشتر جهت صرف جویی در مصرف آب به کارگردانی حسین جلالی برای صدا و سیمای مرکز کردستان تولید شد و تا چند روز آینده از این شبکه نمایش داده می شود.

به گزارش گولان سقز، حسین جلالی تهیه کننده و کارگردان این سریال تلویزیونی اظهار داشت: تولید سریال "تاقانه" برای سیمای مرکز کردستان و با مشارکت آب منطقه ای استان تولید شد و در اسرع وقت همه مراحل مختلف آن به پایان رسید و قرار بود این سریال در تابستان امسال از شبکه کردستان پخش شود که پخش آن به زمستان موکول شد و از 11 بهمن ماه سال جاری هر شب از شبکه استانی مرکز کردستان پخش می شود.

جلالی افزود: سریال تاقانه طنز اجتماعی است که در 15 قسمت 30 دقیقه ای تهیه و تولید شده و بیشتر مراحل آن در یکی از لوکیشن های سینمایی شهر سنندج انجام شده است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی تولید این سریال ایجاد فرهنگ سازی بیشتر برای مصرف بهینه آب کشاورزی بوده و در کنار آن تلاشمان این بوده که لحظاتی شاد و مفرح بخش را برای مردم ایجاد کنیم.

این کارگردان جوان در ادامه بیان داشت: برای تهیه و تولید این سریال از بهترین هنرمندان استان استفاده کرده ایم و بر خلاف رویه موجود در طنزهای امروزی در پایان سریال تاقانه با داستانی درام مواجه هستیم.

به گفته کارگردان تاقانه، داستان این سریال بر اساس طرحی از توفیق ملکی و با نویسندگی شاهو رشیدی به نگارش درآمده است و موضوع سریال به نوعی طنز اجتماعی در مورد دو موضوع "ازدواج جوانان" و "دغدغه مصرف آب کشاورزی" است جلالی با بیان اینکه تهیه کنندگی و کارگردانی این سریال را خود عهده دار هستم و دستیار اول، برنامه ریز و مدیر تولید نیز بر عهده مهدی خلیلی است دیگر عوامل را بدین شرح: دستیار دوم کارگردان آکو زندکریمی، جانشین تولید اشکان ساعدپناه، مدیر تصویربرداری حشمت نارنجی، دستیار دوم تصویربرداری باسط احمدی، مدیر صدابرداری فرید صداقت، دستیار دوم صدابرداری پژمان راژ، منشی صحنه نسرین میرکی، طراح لباس میترا رحیمی، گریم فرشید صلواتی، گریم بانوان نادره صالحی، عکاس دانیال زارعی و مدیر تدارکات اسدالله رضایی معرفی کرد.

وی در پایان گفت: عابدین رضایی، رضا پشابادی، اسعد فریدی، سمیرا شیرانی، چیمن ناصری، لیلا محمدی، مژگان اسماعیلی، افشین ملکی و مارتیا رضایی به عنوان بازیگران در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

زبان کردی

نظرات کاربران :

شورش [شنبه 9 بهمن 1395 | 16:00] پاسخ

قسمت های این سریال برای دانلود موجود نیست

منوچهر [یکشنبه 10 بهمن 1395 | 10:59] پاسخ

سلام, قسمت های پخش شده رو کی میزارین تو سایت

داریوش غلامی از کامیاران [شنبه 16 بهمن 1395 | 11:07] پاسخ

با عرض خسته نباشید خدمت مدیر کل‌محترم سیمای کردستان‌ و کارمندان محترم لطفا قسمت های پخش شده تاقانه رو در سایت استان برای دانلود قرار دهید.با تشکر.

mehdi.m [دوشنبه 18 بهمن 1395 | 20:27] پاسخ

باعرض سلــام خسته نباشید خدمت مدیر کل محترم سیمای شبکه کردستان لطفا اگه میشه قسمت های پخش شده ی سریال "تاقانه"را درسایت ها قرار بدین برای دانلود ممنون میشم خواستمون رو قبول کنید "با تشکر".

محمد علی [سه شنبه 19 بهمن 1395 | 15:56] پاسخ

چرا قسمتهای پخش شده نمی گزارید روی سایت/

پاسخ مدیریت :
سلام برادر گرامی بنده فقط اعلام کردیم این سریال پخش میشه و نمی تونیم که سریال رو بارگزاری کنیم.
لطفا به سایت صدا و سیما مراجعه کنید ==» http://kurdistan.irib.ir/

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان