سرخط خبرها :
دوشنبه 27 دی 1395 / 08:42|کد خبر : 1392|گروه : اقتصادی

سهم بودجه و اعتبارات کردستان در لایحه بودجه 96مطلوب نیست

سهم بودجه و اعتبارات کردستان در لایحه بودجه 96مطلوب نیست

عضو کمیسیون صنعت و معدن اذعان کرد:سهم بودجه و اعتبارات کردستان در لایحه بودجه 96 مناسب نیست و مسئولان قول داده اند که اعتبارات استان کردستان افزایش یابد.

به گزارش گولان سقز، محسن بیگلری در پاسخ به این سوال که لایحه بودجه سال 96  تا چه میزان عادلانه نوشته شده به کردپرس گفت: لایحه بودجه 96 مشکلات فراوانی دارد و بنا بر این است که دستکاری زیادی در آن انجام شود تا حق به حق دار برسد و عدالت رعایت شود.


وی در این رابطه که لایحه بودجه 96 تا چه میزان بر اساس طرح های عمرانی مناطق محرومی از جمله کردستان گذاشته شده،اذعان کرد: رقم و اعتبارات بسیار کمی برای استان کردستان در نظر گرفته شده که ما اظهار نظرهایی و پیشنهادهایی به کمیسیون تلفیق داده ایم و در تلاش هستیم که وضعیت تغییر کند.


وی افزود:با توجه به اینکه کردستان دارای محرومیت زیادی است و احتیاج به اعتبارات بیشتری دارد،رایزنی هایی انجام داده ایم و به ما قول داده شده که اعتبارات کردستان افزایش پیدا کند.


نماینده مردم سقز و بانه در جواب به این گفته که نگاه لایجه بودجه 96 به بیکاری فزاینده در استانی مانند کردستان چیست؟توضیح داد: بیکاری فقط مختص استان کردستان نیست بلکه مختص به تمام کشور است اما در استان کردستان آمار بیکاری بالاست.


وی افزود:ما اعتقاد داریم باید با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و سرمایه گذاری بخش دولتی در استان کردستان از این طریق به کم کردن نرخ بیکاری برسیم.

منبع: کردپرس


 انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

بودجهاعتبارات کردستانسرمایه گذاریبیکاریاعتباراتسهم بودجهلایحه بودجه

نظرات کاربران :

شیرکو حمە علی پور [سه شنبه 28 دی 1395 | 17:43] پاسخ

متاسفانه اجرای محرومیت زدایی از نگاه قوه مجریه رویکرد جدیدی ندارد وهمانند دوره های قبلی گام موثری در این زمینه برنداشته شده واین رویکرد مگر از کانال نمایندگان اجرای شود و آن فشار بر دولت برای عملی کردن وعده های خود است،امیدوارم سایر نمایندگان استان همانند مهندس بیگلری در این زمینه منسجم باشند تا سهم بیشتری از بودجه به استان اختصاص یابد،،،یاد آور شوم جناب مهندس بیگلری دراین دوره عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس میباشند که این خود فاکتور مهمی برای رایزنی وسهم خواهی استانمان از سهم بودجه کشور میباشد.

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان