سرخط خبرها :
یکشنبه 26 دی 1395 / 07:45|کد خبر : 1384|گروه : فرهنگی

افتتاح هتل چهار ستاره کورد در سقز / هتل کورد ویترین شهر سقز است+ عکس

افتتاح هتل چهار ستاره کورد در سقز / هتل کورد ویترین شهر سقز است+ عکس

نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه هتل کورد سقز را ویترین این شهر دانست و گفت: هتل ها محل نمایش فرهنگ، آداب و رسوم مردم کردستان است.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، هتل ٤ ستاره کورد سقز با حدود ۸ میلیارد تومان هزینه در زمینی به مساحت ۱۲٦۷ متر و با زیربنای کلی حدود از ٥۰۰۰ متر مربع با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طی مراسم افتتاحیه با اشاره به اینکه این هتل ٤ ستاره، برابر با استانداردهای روز ساخته شده، گفت: هتل کرد در ۷ طبقه ساخته شده که شامل دو طبقه اول لابی، رستوران و کافی شاپ، سایر طبقات بعدی هم اتاق ها و سوئیتها و رستوران می باشد.

هتل کورد، هتلداران، میراث فرهنگی، هتل کور سقز، هتل چهار ستاره، دکتر دندانپزشک، کاوه احمدی

وی افزود: این هتل در زمینی به مساحت ۱۲٦۷ متر و با زیربنای کلی حدود ۵۰۰۰ متر ساخته شده و دارای ٤۰ اتاق، ۱۰۰ تخت و ۳ رستوران می باشد.

علوی گفت: استخر هتل نیز یکی از مدرنترین استخرهای استان بوده و دارای سونای خشک و بخار، جکوزی، وسایل ورزشی و مفرح، سرسره بازی و... می باشد. تاکنون با احتساب زمین حدود ٨ میلیارد تومان هزینه را در برداشته که کلاً آورده شخصی بوده است.

هتل کورد، هتلداران، میراث فرهنگی، هتل کور سقز، هتل چهار ستاره، دکتر دندانپزشک، کاوه احمدی

در ادامه علوی سقز را یکی از مهمترین شهرهای استان و تاریخی ترین شهر منطقه عنوان و ساخت: هتل کورد توسط سرمایه گذار بخش خصوصی را اقدامی شایسته دانست و برای سرمایه گذار و شاغلین در این مجموعه آرزوی توفیق روز افزون کردند.

استاندار کردستان در این افتتاحیه با اشاره به اینکه صنعت توریسم یکی از متنوع ترین و پردرآمدترین صنعت های جهان است، گفت: استان کردستان و سقز ظرفیت های طبیعی، تاریخی، تجاری و فرهنگی بالایی برای جذب توریست دارد. عبدالمحمد زاهدی ورود بخش خصوصی به توسعه زیرساخت های گردشگری را حائز اهمیت خواند و گفت: این رویکرد، نویددهنده تحولات مثبتی در این عرصه خواهد بود.

سپس عبدالحمید حمیدی رئیس جامعه هتلداران کردستان با بیان اینکه توجه به رضایتمندی مسافران، آموزش کارکنان و مشتری مداری باید سرلوحه کار هتلداران باشد، گفت: ارائه غذاهای سنتی، محصولات فرهنگی و صنایع دستی به توریست ها ضروریست. وی یکی از مشکلات فراروی هتل ها و مهمانپذیرهای استان را اجاره دادن مدارس و مهمانسرای ادارات عنوان و خواستار مساعدت مسئولان برای حل این مشکل و جلوگیری از ضررر این صنف شد.

سپس نماینده سقز و بانه هم هتل کرد را ویترین سقز دانست و گفت: هتل ها محل نمایش فرهنگ، آداب و رسوم مردم کردستان است.

محسن بیگلری ضمن تقدیر از ساخت این هتل توسط کاوه احمدی داندانپزشک سقزی، گفت: باید تندیسی از این سرمایه گذار تلاشگر در سقز ساخت.

بیگلری با بیان اینکه استان کردستان و به تبع آن شهرستان سقز دارای قابلیت ها و پتانسیل های گردشگری مناسبی می باشند، گفت: با بهره برداری از این طرح ها و ایجاد و توسعه مناطق ویژه گردشگری می توان زمینه های جذب گردشگر و ایجاد اشتغال را در منطقه فراهم کرد.

هتل کورد، هتلداران، میراث فرهنگی، هتل کور سقز، هتل چهار ستاره، دکتر دندانپزشک، کاوه احمدی

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

هتل کوردهتلدارانمیراث فرهنگیهتل کور سقزهتل چهار ستارهدکتر دندانپزشککاوه احمدی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان