سرخط خبرها :
دوشنبه 6 دی 1395 / 09:25|کد خبر : 1331|گروه : اجتماعی

رسالت خبری سایت گولان به انعکاس واقعیت هاست/

مدیران دولت تدبیر و امید در سقز به تعهدات خود عمل کنند/ مردم روستای بدرآباد قادر به نگهداری یک راس دام نیستند

مدیران دولت تدبیر و امید در سقز به تعهدات خود عمل کنند/ مردم روستای بدرآباد قادر به نگهداری یک راس دام نیستند

نماینده مردم روستاى بدرآباد از مدیران دولت تدبیر و امید در سقز خواست تا به تعهدات خود عمل کنند و هر چه زودتر جایگاه دفع زباله را به مکانی دیگر انتقال دهند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، طی مطلبی که درسایت خبری گولان سقز با عنوان "دفن زباله های سقز در روستای بدر آباد / کابوس های زندگی درکنار زباله + عکس" منتشر شد؛ مسئولین استانداری کردستان لبیک گفته و وارد عمل شدند.

 در این راستا از طریق مدیر فرهنگی استان مشکلات و معضلات این روستا به معاون سیاسی امنیتی و معاون اقتصادی استانداری انتقال داده شد و با پیگیری و رایزنی هایی که فرماندار شهرستان سقز داشت به این نتیجه رسید تا هرچه زودتر اقدامات انتقال دفع زباله های شهری را انجام دهند.

در همین راستا نشستی با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان سقز، بخشدار مرکزی، شهردار، معاونت خدمات شهری، رییس شورای بخش زیویه و ساکنین روستا در مسجد "بدرآباد" برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان سقز اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت باید زودتر از اینها بفکر منطقه جایگزین برای دفع پسماندهای زباله شهری سقز می شد از ساکنین بدرآباد دلجویی کرد و بابت تحمل این همه سختی ها از مردم قدردانی کرد.

 کامل کریمیان افزود: با گفتگوهای که از طریق مقامات استانداری استان کردستان با ارگانهای ذیربط جهت انتقال دفع زباله به مکان دیگری انجام گرفته است قول مساعد دادند تا 15 خرداد سال 96 این امر تحقق پیدا خواهد کرد و از مردم بابت صبوری که دارند تشکر و قدردانی کرد.

 شهردار سقز نیز بیان کرد: مدت زمانی که برای انتقال دفع زباله به منطقه "تاوه قه ران" از سوی دولت در نظر گرفته شده است فقط بخاطر زیر ساخت های است که باید انجام شود.

 ضیاالدین نعمانی افزود: بدلیل شرایط آب و هوایی فعلاً امکان جاده سازی به منطقه مذکور مهیا نیست و در اولین فرصت شروع به جاده سازی، فنس کشی منطقه، انتقال کارخانه بازیافت زباله به منطقه "تاوه قه ران" خواهند کرد.

 نعمانی گفت: برای اینکه مردم دچار بی اعتمادی نسبت به شهرداری و دولت نباشند  نامه ای به شورای شهر سقز برای  انتقال دفع زباله ارسال خواهد شد تا شورا هم برای انتقال و منع دفع زباله در بدرآباد در نیمه خرداد ماه سال 96 مصوب کند.

خسارت های که ساکنین روستاى بدرآباد دیده اند با هیچ چیز و کاری جبران ناپذیر است اما قول دادند جاده این روستا را با هزینه شهرداری بعد از بارندگی های زمستان آسفالت کنند.

نماینده مردم روستاى بدرآباد نیز اظهار کرد: حتی اگر پدران آنها کارمند شهرداری بوده اند بعد از 30 سال باید بازنشسته شوند.

 صادقی افزود: تنها تقاضایی که از مسئولین شهرستان و استان دارند این است حکم بازنشستگی پدران آنها را تأیید کنند چرا که بیش از 35 است که زباله های شهری سقز در این منطقه دفن خواهد شد و علاوه بر اینکه مردم روستا دچار عوارض بهداشتی شده اند حتی مردم قادر به نگهداری یک راس دام هم نیستند و از مردمان سوریه و حلب بیشتر آسیب دیده اند امیدوارم حداقل مدیران دولت تدبیر و امید در 15 خرداد سال 96 به تعهدات خود عمل کنند تا همچنان شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد ادامه داشته باشد تا هیچگونه اجحافی در حق مردم نشود.

رسالت خبری سایت گولان به انعکاس واقعیت هاست و قصد تخریب هیچ فرد، گروه یا حزبی را ندارد. ما هم امیدواریم هرچه زودتر محیط زیست همچنانکه پایبند قانون و مقررات مربوط به دفع  زباله است خود قانون گریز نباشد و در راستای انتقال دفع پسماندهای شهری سقز به منطقه "تاوه قه ران" تعجیل و تسهیلات لازم را انجام دهد تا دفن پسماندهای شهری سقز در بدرآباد برای همیشه به زباله دان تاریخ بپیوند و مردم هوای پاک استشمام کنند و دوباره بتوانند در بخش دامپروری، دامداری و کشاورزی به فعالیت روزمره خویش ادامه دهند.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

محیط زیستدفن زبالهبدرآبادتاوه قرآنرسالت خبریدامزباله های شهری سقز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان