سرخط خبرها :
سه شنبه 23 آذر 1395 / 11:53|کد خبر : 1305|گروه : کردستان

در جلسه پرسش و پاسخ دانشگاه کردستان با حضور کواکبیان چه گذشت؟

وزیر ارتباطات بیجا کردند/ دانشجو مطالب را بلغور نکند

وزیر ارتباطات بیجا کردند/ دانشجو مطالب را بلغور نکند

امروز جلسه پرسش و پاسخ با حضور مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی, عضو فراکسیون امید و دبیر حزب مردم سالاری به همت انجمن اسلامی دانشگاه کردستان در تالار مولوی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گولان سقز به نقل از کرددانش، در این نشست یکی از دانشجویان دختر دانشگاه کردستان که عضو تشکل جامعه اسلامی این دانشگاه بود پشت تریبون رفت و گفت: وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ.  أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـکِن لاَّ یَشْعُرُونَ

 

کواکبیان با لحن تمسخر گفت: شان نزول این ایه چیه؟

 اما این دانشجو ادامه داد: اول باید ی خدا قوت بگم به آقای اخلاقیان رییس دانشگاه کردستان که الحق و الانصاف این چند وقت خوب کار کردن و ماشاالله فعال هستند و در سال مبتنی بر انتخابات از یک جناح خاص و تشکل خاص خوب حمایت می کنند.

 

این دانشجو عضو جامعه اسلامی ادامه داد: در جمهوری اسلامی حرف اول و آخر را خدا و حکم خدا میزند و رای مردم در چهارچوب حکم خداست و اینکه دولت امروز نه بین عامه مردم و نه بین نخبگان هیچ محبوبیتی ندارد و هر روز سبد رایش کوچکتر میشود چون توانایی و همت کارهای بزرگ را ندارد بجای انجام کارهای بزرگ و عذرخواهی از مردم هر روز یک جنجال بزرگ ایجاد میکند,  لغو سخنرانی آقای مطهری را مایه شرمساری می داند به جای اینکه حادثه قطار را پیگیری کند.

 

کواکبیان که طاقت شنید حرف های این دانشجو را نداشت بازم وسط حرف های این دانشجو پرید و گفت: شما بیانیه میخوانید یا سوال می کنید؟

 

این دانشجوی دانشگاه کردستان ادامه داد: لغو کنسرت را بزرگنمایی می کنید اما کوچک شدن سفره مردم را کوچک نمایی می کنید؟ آقای محمود صادقی را جلو میندازید که برجام را از یاد مردم ببرید,  طی شش ماه گذشته که مجلس دهم روی کار امده فراکسیون شما برای دو تا مسئله جلسه تشکیل داده است یکی لغو سخنرانی آقای مطهری و دیگری هم جریان بازداشت آقای صادقی اما در این مدت نه اختلاس هشت هزار میلیاردی ارزش تشیکل جلسه داره نه کشته شدن دهها تن از هموطنان ما در حادثه قطار و نه رسیدن دلار به 4 هزار تومان البته دلار چه ارزان شود چه گران برای ما فرقی ندارد برای از ما بهترون گفتم.

 

این دانشجو ادامه داد:  امروز کسایی که سمت های مهم را بر تصرف کردند به جای اینکه پاسخگویی باشند مدعی وضع موجود شده اند, وزیر اقتصاد میگوید  آثار رشد اقتصادی که به زودی در زندگی مردم نمایان میشود میدانیم نمایان میشود اما شما فقط بفرمایید  قبل صد روز یا بعد صد روز.

 

وی ادامه داد: ماجرای زوج و فرد آقای صادقیان را  که همه مبیدانند روزهای زوج توهین و فحش و بگم بگم و روزهای فرد تصدیق و معذرت خواهی, نظر شما به عنوان عنوان نماینده حاشیه ساز مجلس درباره این تندروی و رفتارهای حاشیه ساز اقای صادقی چیه؟

 

این دانشجو گفت: جالبه  که وزیر ارتباطات در سنندج گفتن هر کسی با هر تفکری در انتخابات 96 شرکت کنند هدفش تخریب اقای روحانی است نظر شما چیه آقای وزیر که معلوم نیست وزیر ارتباطات هستید یا وزیر انتخابات که اصلا انتخابات برگزار نشه؟

 

وی افزود: اقای کواکبیان میشود بفرمایید که فایده و نتیجه برجام برای مردم چه بوده است؟ برای مردم خرید هواپیما!!!هواپیمایی که فقط می تواند در  یکی از فرودگاه های خاص کشور فرود بیاید؟ هواپیما قاره پیما چه کسانی ازش استفاده می کنند؟ مردم عادی یا  اشراف زاده ها و اقازاده ها و از ما بهترون ها؟؟؟؟ کسی که در مخارج روزانش مانده است از هواپیمایی که شما میگیویید دستاورد برجام است چه استفاده ای می تواند بکند و حرف آخر رهبری چند بار گفتند که نسبت به برجام و امریکا بدبین هستند چند بار تذکر دادن؟ چند بار به تیم مذاکره کننده تذکر دادن؟ حالا که نتیجه نگرفتید انگشت اتهامتان به سمت رهبریه خیلی جالبه

 

 

 

وزیر ارتباطات بی جا کرد/دانشجو نباید مطالب را بلغور کنید

مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی در جواب این دانشجو گفت: این دانشجویان باید ی کم توجه کنند چون این حرفایی که زدید حرف های روزنامه کیهان است, اینکه مطالبی را از روی کاغذ و بصورت بیانیه بخوانید برای شان دانشجو افت دارد, باید خودتان تحلیل داشته باشید اینکه مطالبی را که دیگران  میزنند و شما آنها را بلغور کنید در شان دانشجو نیست.

 

وی افزود: «وَلا تَقفُ ما لَيسَ لَكَ بِهِ عِلمٌ ۚ إِنَّ السَّمعَ وَالبَصَرَ وَالفُؤادَ كُلُّ أُولٰئِكَ كانَ عَنهُ مَسئولًا » شما که از قران تبعیت میفرمایید باید بدانید که خداوند میفرماید چیزی که علم به آن ندارید را نگویید, خواهشم از شما این است یک مقدار تجدید نظر بفرمایید بکنید در اظهارنظراتتون.

 

کواکبیان ادامه داد: اینکه می گوید فراکسیون فقط دو جلسه تشکیل داده است, این بی اطلاعی شما است, بنده هیئت رییسه فراکسیون هستم و هر هفته ما 3 جلسه مربوط به کارگروه, شورای مرکزی و  جلسه هیئت رییسه تشکیل می دهیم و بغیر از آن هم هر ماه هم یک بار مجمع عمومی داریم, شما از کجا خبر دارید که برای حادثه قطار جلسه تشکیل نداده ایم؟ ما در مورد بحث اقای صادقی یا مطهری هم ما باید اصل موضوع را بررسی می کردیم چرا که هر کسی به عنوان نماینده مجلس یک شئوناتی دارد و باید برخوردهای مناسب قانونی با آنها صورت گیرد, من معتقدم نماینده مجلس در چهارچوب اصول قانون اساسی می تواند هر اظهار نظری را بکند و در مقام ایفای نمایندگی هیچ کس نباید ایشان را احضار کند

 

کواکبیان گفت: اینکه یک وزیری برگشته گفته نباید هیچ رقیبی برای آقای روحانی در انتخابات شرت کند باید بگم که ایشان بی جا کردند که چنین اظهارنظری داشته اند وی اظهار نظر خودش را گفته است مگر هر کسی هرحرفی بزند کل نظام و کل دولت نظرشان این است ما نباید برخی نقطه نظرها را به پای دولت بنویسیم.

 

عضو فراکسیون امید  ادامه داد: اینکه گفتید برجام دستاوردی نداشته باید بگویم که شما باید به حقوق بین الملل توجه کنید ماده 42 فصل هفتم منشور سازمان ملل بیان می کند که اگر در شورای امنیت برای کشوری در قطعنامه ای صادر شد و آن کشور به آن قطعنامه عمل نکرد شورای امنیت میتواند از طریق نظامی وارد شود, برجام اگر هیچ دستاوردی نداشت  حداقل توانستیم اجماع جهانی را بشکنیم آیا این دستاورد کوچکی است؟ به نظر شما اجماع جهانی را علیه خودمان برداشتیم ایا کار خوبی نیست ؟

 

کواکبیان تصریح کرد: بله آنهایی که گفتن برجام فتح الفتوح است این مبالغه گویی بود اما آنهایی هم که گفتن عهدنامه ترکمانچای است بی جا گفتن چون برجام یک سری دستاورد برای کشور داشضته است.

 

 

کدام شخصیت سیاسی را دعوت کرده اید و دانشگاه مجوز نداده است؟

در ادامه مسئول روابط عمومی دانشگاه کردستان در پاسخ به اظهارنظرهای دانشجوی دانشگاه کردستان پشت تریبون رفت و گفت: اینجا جای من نیست  اما با توجه به اظهارنظرهای برخی از اصحاب رسانه در مورد دکتر اخلاقیان باید بگویم : سیاست معاونت فرهنگی دانشگاه بر این اصل بوده که فضا را برای همه تشکل های دانشجویی و در کنار آن  هم کانون های فرهنگی فراهم کند.

 

ضمن تشکر از این دانشجو و ابراز نظر و ابراز عقیده باید بگویم کدام شخصیت سیاسی را دعوت کردید که دانشگاه مجوز آن را نداده باشد؟ اگر شما بخواهید ما آمار مالی را منتشر میکنیم که بیشترین حمایت ما از چه تشکلی صورت گرفته است .

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

کواکبیاندانشگاه کردستاناظهارات جنجالیدانشجوی کردستانیخدا قوت رییس دانشگاه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان