سرخط خبرها :
سه شنبه 16 آذر 1395 / 08:31|کد خبر : 1281|گروه : سیاسی

پیام تبریک فرمانده سپاه سقز به مناسبت روز دانشجو؛

16 آذر سرآغاز حرکتی نوپا در سیر استکبار ستیزی دانشجویان بود

16 آذر سرآغاز حرکتی نوپا در سیر استکبار ستیزی دانشجویان بود

شانزدهم آذر سرآغاز حرکتی نوپا در سیر استکبار ستیزی دانشجویان بود که با پیروزی انقلاب اوج گرفت و در گرماگرم حوادث پس از انقلاب به بلوغ رسید.

به گزارش گولان سقز، سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه سقز با صدور پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

شانزدهم آذر سرآغاز حرکتی نوپا در سیر استکبار ستیزی دانشجویان بود که با پیروزی انقلاب اوج گرفت و در گرماگرم حوادث پس از انقلاب به بلوغ رسید. این نسیم رحمت الهی بود که ذائقه ی عدالت خواه دانشجویان ایرانی را بیدار کرد و آن ها را بر ضد استکبار برانگیخت.

شانزدهم آذر نشان بارزی از نقش بی نظیر دانشجویان ایران اسلامی در شناخت ریشه های استعمار و مبارزه ی صادقانه با مصادیق استکبار است. مبارزه ای که تا امروز در عرصه های مختلف داخل و خارج از کشور ادامه داشته است. تجربه ی انقلاب ثابت کرده است که وقتی استکبار از پس جریانی بر نمی آید، به ماهیت آن هجوم می برد. اینست که تلاش می کند تا شانزدهم آذر جولانگاهی برای سرسپردگان به استکبار شود که با سوء استفاده از تحرکات دانشجویی، با نظام اسلامی تسویه حساب کنند. این همان فریبی ست که در روز قدس شعار "نه غزه نه لبنان" سرداد. و همان حیلتی است که در سال 88 با سوء استفاده از نماد سبز اهل بیت سلام الله علیهم، مسجد ضراری را بر ضد اسلام و مسلمین علم کرد. همان دسیسه ای است که برای مقابله با بیداری حیات بخش شیعیان، فرقه ی ضاله ی شیعه ی لندنی و مراجع انگلیسی را به صحنه آوردند. همان دست پلیدی است که از سالها قبل نطفه نامشروع وهابیت و تکفیر را در رحم ناپاک اسلام امریکایی پرورده و اکنون نوزاد شوم خود را با خون مردم بی­گناه منطقه تغذیه می­کند.

16آذر ماه درتاریخ پرافتخار انقلاب جهانی اسلامی ایران یک روز بزرگ و تاریخی است که با شهادت عزتمند 3دانشجوی بیدار، دشمن شناس و استکبار ستیز که خون پاکشان سرمنشاء 3 آرمان بزگ جنبش دانشجویی یعنی استکبار ستیزی، استقلال طلبی و عدالتخواهی شد. دانشجویانی که بحق میتوان اولین شهدای دانشجوی پیرو خط امام (ره) نامید.

برادران و خواهران فرهیخته، آرمانگرا و حق طلب دانشجویان دانشگاههای سقز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر آن 3شهید بزرگوار، این روز بزرگ در تاریخ جنبش دانشجویان ظلم ستیز را به محضر گرامی و عالمانه شما فرهیختگان در مکتب انسان ساز اسلام عزیز تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ برای شما خوبان، سرافرازی و موفقیت روز افزون در همه ی مراحل زندگیتان و در صراط مستقیم را خواستارم و شما جوانان سرشار از امید، شور و شعور را به پیروی همه جانبه از راه و هدف امام خمینی(رحمه الله علیه)و بهره گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه مسلمین آزاده و کفرستیز جهان اسلام را یادآور می شوم که یکی از دشمنی های آشکار جهانخواران حامی تروریست در جهان، وجود شما جوانان مومن معتقد و تلاشگر می باشد./ والعاقبه للمتقین

برادر شما سرهنگ پاسدار یعقوب صفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

پیام تبریک16 آذرروز دانشجوشهادتاستقلال طلبیاستکبارستیزیعدالت خواهیفرمانده سپاه سقز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان