سرخط خبرها :
یکشنبه 17 آبان 1394 / 11:41|کد خبر : 209|گروه : سیاسی

در یادواره شهدای دانش آموزی در سقز عنوان شد؛

جوانان و نوجوانان با اهمیت به علم و دانش هجمه های استکبار را خنثی کنند

جوانان و نوجوانان با اهمیت به علم و دانش هجمه های استکبار را خنثی کنند

رییس مرکز بزرگ اسلامی سقز سرمایه اصلی نظام را جوانان و نوجوانان برشمرد و گفت: آنان با اهمیت به علم و دانش می توانند هجمه های استکبار را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، ماموستا دکتر عابد نقیبی در یادواره شهدای دانش آموزی با بیان اینکه ایثار شهدا موجب زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی (ص) شد، اظهار کرد: شهدای دانش آموز در سنین بسیار کم به جبهه های جنگ حق علیه باطل شتافتند تا به همه بیاموزند که رضای خدا تنها دلیل زندگی ما است.


ماموستا نقیبی حفظ یاد و نام شهدا به ویژه شهدای دانش آموز را وظیفه همه به خصوص دانش آموزان عنوان کرد و ادامه داد: بصیرت و آگاهی شهدا مایه عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی است.


وی با بیان اینکه شهدا سوختند تا عزت و سربلندی برای ایران اسلامی به ثمر برسد، گفت: شهدا همواره از حریم ولایت و خاک وطن دفاع کردند تا کشور سرافراز باقی بماند و مقام معظم رهبری در توصیف تعدادی از شهدا عنوان 'رهبر' برای آنان انتخاب فرموده اند.


ماموستا نقیبی خازرنشان کرد: در ایران اسلامی شهیدانی داریم که به عنوان «شهیدان سپید موی» نام گرفته اند که از جمله می توان به شهید حسین همدانی اشاره کرد که برای دفاع از حریم ولایت در سن 64 سالگی در سوریه توسط کج فکران و متحجران شهید شد.


وی سرمایه اصلی نظام را جوانان و نوجوانان برشمرد و گفت: با اهمیت به علم و دانش می توانند هجمه های استکبار را خنثی کنند.


ماموستا نقیبی در پایان سخنان خود به شیوه های جنگ نرم دشمن اشاره و تشریح کرد: دشمن پس از مایوس شدن از جنگ نظامی هدف های شوم خود را معطوف به جنگ نرم نموده و بهترین شیوه مقابله با جنگ نرم دشمن ارتقای تحصیلی و پیشرفت علمی و بینش عمیق سیاسی و معرفتی در بین دانش آموزان است و امید می رود دانش آموزان عزیز در این امور ذکر شده بسیار کوشا باشند.


وی در ادامه با اشاره به اهمیت وحدت در جهان اسلام تاکید کرد: باید دغدغه قوم گرایی که در کشورهای عربی رایج است به دغدغه گسترش اسلام تبدیل شود.


در این یادواره غزال مرادخانی، مدیر دبیرستان شاهد هوشمند طی سخنانی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا برای انتقال فرهنگ ایثار وشهادت در بین دانش آموزان بسیار مهم است که باعث پیچیده شدن عطر پاکی و وحدت در جامعه خواهد شد.


اجرای سرود، دکلمه و خواندن مقاله در وصف شهید از دیگر برنامه های این یادواره بود که با حضور مسئولان شهرستانی در سالن شهید بهشتی شهرستان سقز برگزار شد.


استان کردستان 415 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده که سهم شهرستان سقز 59 شهید دانش آموز است.

انتهای خبر/



برچسب ها :

یادواره شهداسقزیادواره شهدای دانش آموزیانقلاب اسلامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان