سرخط خبرها :
سه شنبه 31 شهریور 1394 / 10:44|کد خبر : 116|گروه : سیاسی

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سقز:

جنگ با دشمنان اسلام همچنان ادامه دارد

جنگ با دشمنان اسلام همچنان ادامه دارد

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سقز با اشاره به اینکه انقلاب و نظام، هدیه‌ای واقعی است، گفت: جنگ هنوز به پایان نرسیده و جنگ با دشمنان اسلام همچنان ادامه دارد که در این راستا بیداری، هوشیاری و حفظ نظام به فرموده رهبر معظم انقلاب وظیفه‌ای همگانی و أمری مهم می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، ذبیح ا... مالکی امروز در نخستین روز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح و انتظامی سقز گفت: دفاع مقدس نقطه عطف و برجسته تاریخ ملت ایران و جهان اسلام است.


مالکی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی از نظر زمان دو برابر جنگ جهانی اول و یک و نیم برابر جنگ جهانی دوم طول کشید افزود: مهم‌تریم ویژگی جنگ تحمیلی شرکت و حضور مجموعه‌ای از قدرت‌های جهان علیه یک کشور تازه انقلاب‌کرده ایران است.


وی ایمان به خدا و جهان آخرت، رهبری امام راحل و اعتقاد و ولایی‌بودن ملت و رزمندگان را از مهم‌ترین دلایل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی دانست.


فرمانده سپاه شهرستان سقز دفاع مقدس را اولین امتحان ملت ایران در مقابله با جهان استکبار عنوان کرد و اضافه کرد: شهیدان و ایثارگران شخصیت انسانی و اسلامی خود را با جنگیدن تا سر حد جان و رسیدن به درجه رفیع شهادت در این امتحان بزرگ ثابت کردند.


مالکی در خصوص دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس گفت: استقلال، خودکفایی، حضوردر صحنه های بین المللی و تاثیر کشور ایران در مناسبات و معادلات سیاسی، نظامی و اجتماعی از رهاوردهای 8 سال دفاع مقدس در کشور ایران است.


وی ادامه داد: مهم‌ترین بحث اولین هفته دفاع مقدس ریزش نکردن از خانواده انقلاب و داشتن بصیرت لازم در برخورد با فتنه‌های پیش‌رو است.


مالکی با اشاره به اینکه انقلاب و نظام، هدیه‌ای واقعی است، گفت: جنگ هنوز به پایان نرسیده و جنگ با دشمنان اسلام همچنان ادامه دارد که در این راستا بیداری، هوشیاری و حفظ نظام به فرموده رهبر معظم انقلاب وظیفه‌ای همگانی و أمری مهم می‌باشد.

انتهای پیام/



برچسب ها :

دفاع مقدسرژهجنگ نرمفرمانده سپاهسقز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان