سرخط خبرها :
جمعه 14 آبان 1395 / 12:43|کد خبر : 1159|گروه : سیاسی

دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی یکی از پیام های رزمایش است/ بسیجیان سلحشور خواب دشمنان ما را پریشان می کنند

دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی یکی از پیام های رزمایش است/ بسیجیان سلحشور خواب دشمنان ما را پریشان می کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه سقز دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی را یکی از پیام های رزمایش الی بیت المقدس 5 دانست.

به گزارش گولان سقز، حجت الاسلام سید قاسم هاشم پور در رزمایش الی بیت المقدس 5 شهرستان سقز اظهار داشت: بسیج نماد عزت ملت، اسلام، قرآن و ولایت است، بسیج نماد آمادگی ملتی با روح قرآنی است، بسیج فراتر از یک هدف نظامی است.

هاشم پور الگو و اسوه ی بسیج را پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین دانست و گفت: بسیج برای شناخت رسول خدا و ائمه اطهار است.

وی با اشاره به جنگ هشت سال دفاع مقدس و جنگ فرهنگی خاطرنشان کرد: امتحان همچنان باقی است و فقط حوزه امتحانی عوض شده است.

این مسئول افزود: گاهی برخی از افراد متعهد و با انگیزه گمان می کنند که برای ادای تکلیف و انجام وظیفه، لزوماً باید شرایطی مثل شرایط دوران انقلاب و یا دفاع مقدس پیش بیاید تا آنها به میدان آمده و مجاهدت نمایند. این در حالی است که هیچ وقت و در هیچ برهه ای از زمان تکلیف و مسئولیت از گردن انسانها ساقط نمی شود و به عبارتی بهتر امتحان همچنان باقی است و فقط حوزه امتحانی عوض شده است.

حجت الاسلام هاشم پور خاطرنشان کرد: امروز نبرد اصلی ما با دشمن در واقع یک نبرد فرهنگی است و در این نبرد نا برابر خاکریز و سنگر اصلی ما همان تشکل فرهنگی است و رسالت خطیر ما جهت حفظ و حراست از آن در مقابل هجوم دشمنان ایجاب می کند این مهم را جدی گرفته و با تمام قوا به انجام آن بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ بسیجی و تفکر بسیجی را در جامعه ترویج داد، افزود: فرهنگ بسیجی و تفکر بسیجی، فرهنگ اجتماعی و جامعه ساز ماست.

او اضافه کرد: امروزه بسیج در تمامی عرصه ها نقش آفرینی و در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی می کند. اگر دشمن ما را تحریم اقتصادی می کند،  بسیج در عرصه مقاومت اقتصادی و محرومیت زدایی پیشگام می شود. اگر دشمن ما علم پزشکی و دارویی را تحریم می کند بسیج در عرصه سلامت پیش قدم می شود. اگر دشمن در علوم و تجهیزات مختلف ما را تحت فشار قرار می دهد و می خواهد عرصه را بر ملت ایران اسلامی تنگ کند باز شاهد هستیم که جوانان و دانشمندان بسیجی ما نقشه های دشمن را نقش بر آب می کنند.

هاشم پور اضافه کرد: اگر دشمن برای تفرقه گرایی مذهبی و  قومی ورود می کنند اما باز می بینیم که بسیج در خط حفظ و تقویت وحدت اسلامی در زیر پرچم مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی و تحت رهبری ولایت فقیه در صف اول و خط مقدم ایفای نقش می کنند که مصداق عینی این حفظ وحدت، همین حلقه های شجره طیبه صالحین است که نماد وحدت در این استان فرهنگی همین رزمایش عظیم است.

وی با بیان اینکه یکی از پیام های رزمایش دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است، افزود: ما در منطقه ای زندگی می کنیم که اطراف ما جنگ، درگیری و خونریزی است و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب یعنی آمریکا جنایتکار و انگلیس خبیث و بویژه سگ قلاده به گردن آن در منطقه یعنی آل سعود خائن به دنبال نا امن کردن کشور عزیزمان هستند. اما دشمنان این ملت و انقلاب بدانند اگر خواب تجاوز از راه دریایی، هوایی و چه زمینی ببینند این بسیجیان سلحشور حضرت روح الله و سربازان جان برکف ولایت و رهبری معظم انقلاب آماده و هوشیار هستند و خواب آنان را پریشان می کنند.

وی در پایان با اعلام اینکه شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را برای همیشه حفظ می کنینم و در جهان طنین انداز خواهیم کرد، اضافه کرد: آمریکا، اسرائیل و ... بدانند اگر قصد کوچکترین تعرضی به خاک ایران اسلامی داشته باشند با پاسخ دندان شکن ملت ما مواجه خواهند شد.

انتهای خبر/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

انقلاب اسلامیرزمایشبسیجیان سلحشورنماینده ولی فقیهسپاه سقزرزمایش الی بیت المقدس 5حجت الاسلامسید قاسم هاشم پور

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان