سرخط خبرها :
چهارشنبه 12 آبان 1395 / 16:20|کد خبر : 1148|گروه : سیاسی

شهدای روحانی شمع فروزان سرزمین مجاهدت های خاموش اند

شهدای روحانی شمع فروزان سرزمین مجاهدت های خاموش اند

فرمانده سپاه سقز در مراسم یادواره شهدای روحانی، این شهیدان را شمع فروزان سرزمین مجاهدت های خاموش دانست.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در مراسم یادواره شهدای روحانی که امروز در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور سقز برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری یادواره های شهدای روحانی در نقاط مختلف استان برگزار شده است.

محمد سلیمانی افزود: مردم کردستان با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های والای خویش در طول 37 سال از عمر با برکت نظام مقدس اسلامی حماسه‌های بسیاری را خلق کرده‌اند.

سلیمانی افزود:  تقدیم بیش از 5 هزار و 470 شهید گلگون کفن از این استان برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی سندی مستحکم بر عشق و ارادت ویژه مردمان این دیار با انقلاب و امام انقلاب است.

فرمانده سپاه سقز نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 8 شهید روحانی این شهرستان بر ادامه راه شهدای گرانقدر تاکید کرد.

سرهنگ یعقوب صفاری با بیان اینکه شهدای روحانی شمع فروزان سرزمین مجاهدت های خاموش می باشند، اظهار داشت: این بزرگوران در مقابل گروه های معاند و و اشرار اسلام و ضد انقلاب ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.

صفاری با عنوان اینکه روحانیون پیشگامان و پرچمداران امر به معروف و نهی از منکر دوران و زمان خود هستند، گفت: خط سرخ شهادت همیشه در روحانیت تقدم یافته است.

وی با اشاره به اینکه 8 شهید از 608 شهید این شهرستان را جامعه روحانیون تشکیل می‌دهند، بیان کرد: شهدای روحانی از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند و برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند نقش مهمی در شناساندن آنها به جامعه داشته باشد.

صفاری در پایان خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت امروز ملت ایران در عرصه‌های مختلف با وجود توطئه‌های دشمنان از برکات خون پاک شهدای این مرزو بوم است.

لازم به ذکر است؛ شهیدان ملا عبیداله محمدی، ملا محمدصالح ترابی، ملا محمد امینی، ملا عبدالحمید فرقانی، ملامحمود  محمدی، ملاعبداله فتاحیان، ملامحمد احمدزاده و ملارشید علومی شهدای روحانی شهرستان سقز هستند.

انتهای خبر/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

شهدای روحانیسرزمین مجاهدت های خاموشمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگراناستان کردستانمحمد سلیمانیدانشگاه پیام نور سقزفرمانده سپاه سقزیعقوب صفاریامر به معروف و نهی از منکر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان