سرخط خبرها :
دوشنبه 10 آبان 1395 / 13:53|کد خبر : 1140|گروه : اجتماعی

برگزاری یادواره های شهدا مقابله با شبیخون فرهنگی است

برگزاری یادواره های شهدا مقابله با شبیخون فرهنگی است

جانشین فرمانده سپاه سقز گفت: هدف از زنده نگه داشتن یاد شهدا مقابله با شبیخون های فرهنگی است که دشمن از طریق ابزار آلات رسانه هایی که در اختیار دارد به طروق مختلف برای کشورهای اسلامی و به خصوص ایران برنامه ریزی کرده است و تنها راه مقابله با آن نیز برگزاری همین یادواره ها است.

به گزارش گولان سقز، حق رضا نادرپناه ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان، یادو خاطره شهدای دفاع مقدس خصوصا شهید فهمیده را گرامی داشت.

نادرپناه با بیان اینکه در چنین یادواره هایی، خودِ شهدا میزبان هستند و حضور در چنین مراسم هایی برای ما سعادت است، گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، "امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست" و همه وظیفه داریم تا در مسیر قدم برداریم.


وی با اشاره به اینکه با خون شهدا انقلاب اسلامی ایران تثبت شد، افزود: اگر امروز دشمن جرات حمله به ایران را ندارد از ترس سلاح و موشک ما نیست بلکه از روحیه شهادت طلبی ملت ما و امنیتی است که شهدا برای کشور با نثار جانشان برای ما به ارمغان آورده اند.


او اضافه کرد: هدف از زنده نگه داشتن یاد شهدا مقابله با شبیخون های فرهنگی است که دشمن از طریق ابزار آلات رسانه هایی که در اختیار دارد به طروق مختلف برای کشورهای اسلامی و به خصوص ایران برنامه ریزی کرده است و تنها راه مقابله با آن نیز برگزاری همین یادواره ها است که بهترین تودهنی به دشمنان است.


این مسئول  با اشاره به فرمایشات امام خمینی درباره شهید فهمیده  اذعان داشت: امام راحل(ره) فرمودند رهبر ما آن طفل 12 ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صد‌ها زبان و قلم‌ ما بزرگ‌تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید
نادرپناه یادآور شد: دشمن هم اکنون با استفاده از تمامی ابزار(اینترنت، ماهواره و شبکه های اجتماعی، سعی در سست کردن عقیده و باور نوجوانان و جوانان دارد که باید دانش آموزان نسبت به این امر با بصیرت و آگاهی مقابله نمایند.


به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان، افتتاحیه یادواره ی شهیدان احمد نظیف و شهناز محمدی و 415 شهید دانش آموز استان کردستان با حضور مسئولین شهرستانی به میزبانی آموزشگاه دخترانه شهدای غزه در سالن اجتماعات شهید بهشتی آموزش و پرورش برگزار گردید.


 قرائت دل نوشته و اجرای سرود توسط دانش آموزان مدرسه شهدای غزه و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های این یادواره بود.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

یادواره شهداشهدای دانش آموزایثار و شهادتشهید فهمیدهشهداشهدای غزهمودرسه دخترانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان