سرخط خبرها :
شنبه 24 مهر 1395 / 13:18|کد خبر : 1086|گروه : اجتماعی

مدیرکل پست کردستان مطرح کرد:

استفاده از بستر پست برای رد و بدل کردن مواد مخدر/ با شرکت‌های متخلف در حوزه تجارت الکترونیک فسخ قرارداد می‌شود

استفاده از بستر پست برای رد و بدل کردن مواد مخدر/ با شرکت‌های متخلف در حوزه تجارت الکترونیک فسخ قرارداد می‌شود

مدیرکل پست کردستان گفت: در سال‌های گذشته چند مورد سوءاستفاده از بستر پست برای جابجایی مواد مخدر که تعداد آنها به تعداد انگشتان دست هم نرسید اتفاق افتاد و پس از شناسایی عاملین آن به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش گولان سقز، فاتح احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اینکه برخی افراد سودجو و خلافکار از بستر پست برای رد و بدل کردن مواد مخدر استفاده می‌کنند، افزود: خوشبختانه پست کردستان در این خصوص از پست‌های پاک کشور است.

 

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته چند مورد سوءاستفاده از بستر پست برای جابجایی مواد مخدر که تعداد آنها به تعداد انگشتان دست هم نرسید اتفاق افتاد و پس از شناسایی عاملین آن به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

احمدی گفت: البته در برخی استان‌های کشور این موضوع بسیار چشم‌گیر بود اما در حال حاضر این مورد به شدت کنترل می‌شود.

 

مدیرکل پست کردستان در ادامه با اشاره به موضوع تجارت الکترونیک در عصر حاضر افزود: در سال گذشته 95 هزار و 500 فقره پست در حوزه تجارت الکترونیک به ارزش ریالی 3 میلیارد و 100 میلیون تومان توسط پست کردستان جابجا شده است.

 

احمدی بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد رشد تجارت الکترونیک در ایران رشدی تصاعدی دارد و کردستان نیز در این حوزه جزو استان‌های برتر کشور است.

 

مدیرکل پست کردستان بیان کرد: متأسفانه استان کردستان در بحث تجارت الکترونیک بیشتر واردکننده است و نیاز است در بحث صادرات هم ورود پیدا کند.

 

با شرکت‌های متخلف در حوزه تجارت الکترونیک فسخ قرارداد می‌شود

 

وی با اشاره به برخی تخلفات در حوزه تجارت الکترونیک در گذشته، خاطرنشان کرد: برخی شرکت‌های تجارت الکترونیکی معتبر نبودند و برند اعتماد ملی نداشتند و از بستر پست سوءاستفاده می‌کردند و به جای اجناس سفارش شده توسط مشتریان اجناسی باکیفیت پایین‌تر و تقلبی برای آنها ارسال می‌کردند و باعث می‌شدند که نام پست خدشه‌دار شود.

 

احمدی گفت: مشتریان نیز تصور می‌کردند در این مورد پست مقصر است و کالاها را عوض می‌کند که ما بلافاصله با اطلاع از این موضوع با شرکت‌های متخلف فسخ قرارداد کردیم و همکاری خود با شرکت‌های تجارت الکترونیکی را مشروط به داشتن نماد اعتماد ملی از وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشتیم.

 

مدیرکل پست کردستان بیان کرد: البته ما از افراد متضرر شده هم حمایت کردیم و علاوه بر شکایت از شرکت متخلف کالاهای تقلبی را نیز برگشت دادیم.

 

ناوگان پستی اداره کل پست کردستان به روز شده است

 

وی در ادامه عنوان کرد: شرکت پست کردستان ناوگان پستی خود را کاملاً به روز کرده و تمامی مأموران پستی نیز ملبس به لباس آرم‌دار و شیک شده‌اند چون معتقدیم پست امین و امانتدار مردم است و باید رویه و روش او نیز امانتدارانه باشد.

 

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

پستمواد مخدرناوگان پستیاداره پسترد و بدل مواد مخدرتجارت الکترونیکافراد سودجو

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان