سرخط خبرها :
دوشنبه 19 مهر 1395 / 14:30|کد خبر : 1076|گروه : سیاسی

پل تقاطع غیر همسطح بلوار کردستان به بهره برداری رسید؛

بروکراسی اداری در استان موجب کند شدن کار در شهرستانها می شود/ راه اندازی ام آر آی سقز در آینده ای نزدیک

بروکراسی اداری در استان موجب کند شدن کار در شهرستانها می شود/ راه اندازی ام آر آی سقز در آینده ای نزدیک

ماموستا حسین زاده در ادامه از بروکراسی اداری توسط مسئولان استان کردستان انتقاد کرد و افزود: متاسفانه این امر سبب کند شدن کار و پروژه در شهرستانها می شود.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستانی و استانی، علمای دینی و جمع کثیری از شهروندان سقزی آیین افتتاح و بهره برداری از پل روگذر بلوار کردستان برگزار شد.

ضیاالدین نعمانی با اشاره به سرمایه گزاری بخش خصوصی به مبلغ 65 میلیارد ریال در این پروژه  اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار کردستان از بیست ودوم بهمن ماه سال گذشته با طول 350 متر مربع و عرض 17 متر شروع شد که به حمدالله امروز و در مدت زمان کوتاهی نسبت به سایر پروژه های عمرانی مشابه شاهد افتتاح و بهره برداری از آن هستیم.

 حسین فیروزی معاون استاندار کردستان در ایراد سخنانی با اشاره به نسبت تقریبی 70 به 30 تراکم و تجمع جمعیتی در شهرهای کشور و توجه به اهمیت امر خدمات رسانی به شهرها و شهروندان گفت: امروزه حدوداً 70 درصد هم میهنان  ما در شهرها ساکنند که با توجه به روند و سرعت افزایش جمیعت هرچقدر در زمینه خدمات رسانی فعالیت داشته باشیم و گام برداریم باز هم جوابگوی شهر و شهروندان ما نیست.

فیروزی با اشاره به اهمیت مشارکت بخش خصوصی اضافه کرد: در یک بررسی عام متوجه شده ایم در هرجای دنیا که خدمات شهری آن رضایت بخش بوده تا جایی که شهرداری ها توانسته اند جوابگوی نیاز شهروندان باشند قطعا در آنجا بخش خصوصی مشارکت چشمگیری در پروژه های عمرانی و آبادانی  داشته است.

  محسن بیگلری نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه در مجلس پس از تقدیر و تشکر از عوامل شرکت پاسارگاد به عنوان سرمایه گزار بخش خصوصی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی عنوان داشت: بنده به شخصه خاک پای یک کارگر یا کارمند صادق شهرداری هستم.

بیگلری با بیان اینکه هفته گذشته کنار گذر سقز زیر بار ترافیک رفت، تشریح کرد: طی چند روز آینده مرکز MRI شهرستان راه اندازی می شود.

وی همچنین از آسفالت بزرگراه سقز_بوکان و جاده جایگزین سقز_بانه خبرداد و افزود: سد چراغ ویس نیز آبگیری شده است.

 امام جمعه شهر سقز نیز در ابتدای مراسم بر تعامل، همدلی و یکدلی اعضای شورای تاکید کرد و خواستار تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان شد.

ماموستا حسین زاده در ادامه از بروکراسی اداری توسط مسئولان استان کردستان انتقاد کرد و افزود: متاسفانه این امر سبب کند شدن کار و پروژه در شهرستانها می شود.

وی سپس خواستار سرعت بخشی به کارها در مرکز استان، جهت توسعه شهرستان ها شد.  

در پایان از دست اندرکاران و مسئولانی که در اجرای پل تقاطع غیر همسطح بلوار کردستان همکاری داشتند با اهدای لوح تجلیل بعمل آمد و سپس این پروژه زیر بار ترافیک رفت.

بازید از مسکن مهر کوهدشت و پل در دست اقدام که وه سوار از دیگر برنامه های مسئولان استانی و شهرستانی بود.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

بلوار کردستانپل روگذرسرمایه گذار بخش خصوصیسرمایه گذارام آر آی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان