سرخط خبرها :
پنجشنبه 15 مهر 1395 / 09:08|کد خبر : 1070|گروه : سیاسی

مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه سقز برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه سقز برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سقز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.

به گزارش گولان سقز، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سقز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس، امامان جمعه و جماعت، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم در حسینیه پادگان حنظله این شهرستان برگزار شد.


در این مراسم طی حکمی توسط فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان؛ یعقوب صفاری به عنوان فرمانده جدید سپاه سقز معرفی شد و از خدمات ذبیح الله مالکی تقدير و تشكر شد.


ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده  امام جمعه سقز گفت: امروز بسیج  توانسته است در راستای احقاق حق مظلومان و ستمدیدگان به خوبی عمل کند.
وی گفت: حفظ حرمت، جایگاه و شخصیت افراد الزامی، اخلاقی، انسانی و شرعی می‌باشد که باید همه این ضرورت را رعایت کنیم.


وی اظهار کرد: در طول قرون متمادی مردم کردستان به فرهنگ و سنتی غنی مشهور بوده‌اند و خوبی‌ها و نیکی‌ها در بین اهالی این دیار نمودی عینی و عملی داشته‌است.


ماموستا حسین زاده افزود: انتظار می‌رود نسل جدید اهالی این خطه نیز همچون گذشتگان خویش مروج نیکی‌ها و مدافع ارزش‌های اسلامی باشند و در این مسیر احساس مسؤولیت کنند.


وی با اشاره به فعاليت و تلاش نيروهاي سپاه و بسيج در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ سخت با مهاجمان و دشمنان عنوان کرد: امروز در جنگ نرم نياز به انجام كارهاي فرهنگي و زير ساختي است كه توجه به آن وظيفه همه مديران و مسئولان است و تنها به فرد يا اداره خاصي مرتبط نخواهد بود.


در ادامه ذبیح الله مالکی فرماده سابق سپاه سقز  با اشاره به افزایش چشمگیر آمار بسیجیان در شهرستان سقز اعلام کرد: از زمان سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان تا به حال  طرح های عمرانی از جمله ساخت پل، مدرسه، مسجد، غسالخانه، کتابخانه و خانه ی عالم انجام شده است كه همه اينها مرهون دلسوزي نيروهاي مومن و متعهد سپاه و بسيج در این مدت است.


وی گفت: بسیج به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) شجره طیبه و از مهمترین ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود.


این مسئول همچنین اضافه کرد: بسیجیان دلاور در طول 35 سال گذشته با پیروی از مقام معظم رهبری در همه صحنه ها وظایف خود را به خوبی انجام داده و همچنان با قدرت و صلابت به راه نورانی خود ادامه می دهند.

 

وی یادآور شد: آرامش و آسایش امروز را مدیون جوانمردی و از خودگذشتگی بسیجیان و تمام کسانی هستیم که در 8 سال جنگ نابرابر با از خودگذشتگی از خاک کشور دفاع کردند.


انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

تودیعمعارفهفرمانده سپاهفرمانده سپاه بیت المقدسامنیت و آسایشسردار رجبی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان