سرخط خبرها :
جمعه 5 آذر 1395 / 11:44|کد خبر : 1250|گروه : سیاسی

در اجتماع بزرگ مدافعان حرم سقز عنوان شد؛

بسیجی ماندن مهمتر از بسیجی بودن است/ یک سوم مردم کردستان بسیجی هستند

بسیجی ماندن مهمتر از بسیجی بودن است/ یک سوم مردم کردستان بسیجی هستند

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه بسیجی ماندن مهم تر از بسیجی بودن است، گفت: کسی که زیر یک آرم مقدس قرار می گیرد باید به آرمانهای آن نیز وفادار باشد و احترام بگذارد زیرا بسیجی ها فعل خواستن را در تمام دوران صرف کردند و ما نیز باید ادامه دهنده راه امام راحل(ره) و شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، صبح امروز باحضور جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین شهرستانی، بسیجیان و حلقه‌های صالحین ، همایش مدافعان حرم در 2000 نفره شهید آبدرم سقز برگزار شد.

سردار حمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای مظلوم استان کردستان، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان تبریک و تهنیت گفت.

فلاح با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین در سال ۱۳۵۸ با ژرف اندیشی و به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد، اظهار داشت: بسیج یادآور خاطرات ایثارگری‌ها و فداکاری‌های خیل عظیمی از شهدا است.

وی به  اتحاد و اراده بسیجیان، در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: بسیج تنها حاصل 8 سال دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران و عرصه های فرهنگی، سازندگی، اقتصادی، تربیتی و دفاعی، آمادگی داشته و مخلصانه تلاش کرده و می کند.

این مسئول با بیان اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج تفکری ولایتی و الهی است.

سردار فلاح با اشاره به اینکه یک چهارم جمعیت کشور هم اکنون بسیجی هستند، اعلام کرد: یک سوم جمعیت کردستان نیز در این خانواده عظیم عضویت دارند.

او با بیان اینکه نیروهای مردمی با القاب و عناوین مختلف در تمامی کشورهای دنیا شکل گرفته است، فرق بسیج را در لایه های مأموریتی آنها دانست.

فلاح بسیج را مکتبی ترین نیروی جبهه مقاومت جهان عنوان کرد و گفت: بسیج به عنوان یک تشکل جهادی و مردمی نشان از تجلی عینی وحدت ملت ایران است و با توجه به فراگیر و طیفی بودن از همه فرق و ادیان را در مجموعه خود جای داده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس بسیج را الگو و نمونه بارز برای دیگر کشورهای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تفکر بسیج امروز به الگوی همه مبارزان آزاده و انقلابی در منطقه مبدل شده  و نقش این نیروی تاثیرگذار مردمی در تحولات عراق و سوریه و یمن بخوبی مشاهده می شود.

او با بیان اینکه کار بسیج فقط به دوران دفاع مقدس ختم نمی شود و امروزه مأموریت جنگ نرم را بر عهده دارد، گفت: بسیج در عرصه های دیگر از جمله فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، علمی، پزشکی، اقتصادی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... عملکرد تحسین بر انگیزی داشته و به نوعی در تمامی عرصه ها ایفای نقش می کند.

فلاح با عنوان اینکه  پیشرفت همه جانبه و اعتلای نظام، حول محور تفکر بسیجی است، تشریح کرد: تفکر بسیجی و انقلابی همواره دارای مخالفان خود بوده و دشمنان ما در هر جا که این تفکر نمود پیدا کرده است سعی در تضعیف و از میان برداشتن آن را داشته اند لذا باید معتقد به این تفکر باشیم تا بسیاری از مشکلات موجود را مترفع و به سر مقصود پیشرفت برسیم.

وی به تعریف کلمات بسیج یعنی بصیرت و زمان شناسی، به موقع وارد عمل شدن، سازندگی و تلاش برای شکوفایی استعدادهای خلاق یک کشور، یاری کننده دین خدا و داشتن عداوت با دشمنان دین خدا و جهادی عمل کردن در راه رسیدن به هدف پرداخت و اینها از از فضائل و ویژیگی های یک بسیجی عنوان کرد.

فلاح با بیان اینکه بسیجی ماندن مهم تر از بسیجی بودن است، گفت: کسی که زیر یک آرم مقدس قرار می گیرد باید به آرمانهای آن نیز وفادار باشد و احترام بگذارد زیرا بسیجی ها فعل خواستن را در تمام دوران صرف کردند و ما نیز باید ادامه دهنده راه امام راحل(ره) و شهدا باشیم.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

بسیجروز بسیج مستضعفینمردم کردستانانقلاب اسلامیایرانوحدتبصیرتشهدامدافعان حرم

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان