سرخط خبرها :
سه شنبه 6 مهر 1395 / 14:16|کد خبر : 1042|گروه : سیاسی

«فردی «نفهم» در کردستان درباره «شهید فهمیده» صحبتی مطرح کرده که مایه تأسف است»

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی: نباید اجازه داد مزدوران دشمن بخواهند مسائل دفاع مقدس را زیر سؤال ببرند

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی: نباید اجازه داد مزدوران دشمن بخواهند مسائل دفاع مقدس را زیر سؤال ببرند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در همین استان کردستان فردی «نفهم» درباره «شهید فهمیده» صحبتی مطرح کرده بود که مایه تأسف است و به هیچ وجه نباید اجازه داد مزدوران دشمن بخواهند مسائل دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران را زیر سؤال ببرند.

به گزارش گولان سقز به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه امروز در دیدار فرماندهان، رؤسا و مدیران نظامی و انتظامی استان با اشاره به بیست ‌و چهارم ذی‌الحجه که روز مباهله نام گرفته اظهار کرد: روز مباهله روز نزول آیه تطهیر هم هست که در این آیه خداوند سبحان فضیلت اهل بیت(ع) را یادآوری فرموده است.

وی گفت: مباهله به معنی نفرین کردن دو نفر به یکدیگر است به این صورت که وقتی استدلال منطقی سودی نداشت، افرادی که با هم درباره یک مسأله مهم دینی گفت‌وگو دارند در یک جا جمع می‌شوند و به درگاه خدا تضرع می‌کنند و از او می‌خواهند که دروغگو را رسوا سازد و مجازات کند، همان کاری که پیامبر اسلام(ص)در برابر مسیحیان نجران کرد و در آیه 61 سوره آل عمران به آن اشاره شده است.


نماینده ولی فقیه در کردستان به ایام هفته دفاع مقدس اشاره کرد و با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی تصریح کرد: شباهت‌های فراوانی بین جنگ‌های صدر اسلام و دفاع مقدس ملت ایران وجود دارد و یکی از این تشابهات مهم، این است که عنایت الهی عامل اصلی پیروزی سپاه حق بر دشمن بود.


وی گفت: جنگی که بر ملت ایران تحمیل شد خسارت‌های فراوانی داشت اما برکات دوران هشت ساله دفاع مقدس هم بی‌شمار بوده و این برکات هم‌اکنون هم در جامعه ساری و جاری است.


آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: اراده خداوند بر این بود که به ملت ایران جایگاه رفیع عطا کند و برای این امر باب جهاد و شهادت را باز کرد و به این ترتیب پاداش مجاهدت‌های ملت ایران به آنان اعطا شد.


وی به توان موشکی کشور اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن بارها به توان موشکی ما اذعان کرده و این توانمندی در حالی کسب شده است که کمبود تجهیزات و تسلیحات در ابتدای جنگ مشکلات بسیاری را در جبهه‌ها رقم زده بود.


نایب رییس دوم کمیسیون سیاسی – اجتماعی مجلس خبرگان به بدعهدی دشمن اشاره کرد و گفت: هیچ‌گاه نباید به دشمن روی خوش نشان داد، چرا که دشمن وفای به عهد نمی‌شناسد و همواره به دنبال ایجاد مشکل برای ملت ایران است.


وی به برخی مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به نتیجه مطلوب نرسد کشور در برخی حوزه‌ها آسیب‌پذیر خواهد بود.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی ظرفیت عظیم نیروی جوان را یک فرصت برای کشور دانست و افزود: دشمن از این توان بالا هراس دارد و می‌کوشد در عرصه فرهنگ به ایران اسلامی ضربه بزند.


وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای برای حفظ ایمان، معنویت و ارزش‌های اسلامی است گفت: در هفته دفاع مقدس که صدا و سیما ویژه برنامه‌هایی تدارک می‌بیند فضای کشور تحت تأثیر قرار گرفته و نتیجه این برنامه‌ها در سطح جامعه و روحیه افراد مشهود است.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه جوانان به خوبی تحت تأثیر برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌گیرند افزود: ظرفیت دفاع مقدس آنقدر زیاد است که می‌توان از آن برای مقابله با دشمن در زمان حاضر هم استفاده کرد.


وی با اشاره به اینکه دشمن به صورت مستقیم و نیز عوامل دشمن مشغول ضربه زدن به جامعه هستند تصریح کرد: گاهی صحبت‌هایی از برخی افراد شنیده می‌شود که واقعاً جای تأسف دارد.


آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به ارسال مطلبی برای وی ابراز امیدواری کرد که مطلب یادشده صحت نداشته باشد و در این باره گفت: در همین استان کردستان فردی «نفهم» درباره «شهید فهمیده» صحبتی مطرح کرده بود که مایه تأسف است و به هیچ وجه نباید اجازه داد مزدوران دشمن بخواهند مسائل دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران را زیر سؤال ببرند.


وی گفت: افرادی که به چنین کاری دست می‌زنند نمی‌فهمند که همین حالا که در سایه امنیت مشغول زندگی هستند و مسئولیتی هم گرفته‌اند از برکت خون همان شهید است؛ آن شهید مقاومت کرد که شما اکنون به مسئولیت خود افتخار می‌کنید.


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر شهدا، ایثارگران و رزمندگان عزیز نبودند اینها وضعیت کنونی را نداشتند افزود: چنین کارهایی واقعاً توطئه دشمن است و نباید اجازه داد به نتیجه برسد.


انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز

 



برچسب ها :

دفاع مقدسمزدوران دشمننماینده مردم در کردستانمجلس خبرگان رهبریرزمندگانآیت ا... شاهرودی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان